ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19694
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۱۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشرفت ایران با تفرقه‌افکنی امکان پذیر نیست/ خانم فرماندار مورد نظر رئیس جمهور شهید شاخص امسال بسیج است

پیشرفت ایران با تفرقه‌افکنی امکان پذیر نیست/ خانم فرماندار مورد نظر رئیس جمهور شهید شاخص امسال بسیج است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز جمعه، دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، در این مناظره که با موضوع مسائل سیاست داخلی، خارجی و نیز مسائل فرهنگی برگزار شد، در خصوص تبعیض گفت: «اگر می […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز جمعه، دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، در این مناظره که با موضوع مسائل سیاست داخلی، خارجی و نیز مسائل فرهنگی برگزار شد، در خصوص تبعیض گفت: «اگر می خواهیم به شرایط مناسب سیاسی برسیم، همه گروه‌ها باید از حقوق مساوی برخوردار باشند. آیا اقوام و اقلیت‌ها دارای حقوق مساوی هستند. زمانی که ما یک فرماندار خانم را نصب می‌کنیم از دو طرف مورد حمله واقع می شویم. یک طرف حمله می‌کند که چرا یک خانم را انتخاب کردید و یک طرف می گوید که چرا یک اهل سنت مدیریت را به دست آورده است؟»

مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، در واکنش به ادعای این کاندیدا به خبرنگار «بسیج زنان کشور» گفت: از ابتدای مبارزات مقابل نظام ستمشاهی، زنان مسلمان اهل تسنن، در کنار زنان شیعه، دوشادوش مردان به مبارزه پرداختند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این وحدت با همراهی زنان اقلیت های مذهبی برای تداوم و قوت بخشیدن به نظام اسلامی ادامه داشت.

وی افزود: ما رزمنده های بی شماری از برادران  اهل سنت و اقلیت های مذهبی زیادی داشتیم که در دفاع از ایران اسلامی به جبهه ها رفتند و برخی از آن ها نیز شهید شدند؛ مادران و همسران این شهدا همواره مورد احترام و تجلیل قرار گرفته اند و هیچگاه موضوع حقوق نامساوی در ذهن و عمل مسئولان صورت نگرفته است.

اصلانی تصریح کرد: فرماندار خانمی که آقای رئیس جمهور از ایشان نام بردند، یکی از شهدای فاجعه منا به نام مرجان نازقلیچی است که امسال، به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج جامعه زنان کل کشور انتخاب شده است و این انتخاب به دور از تعصبات و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی که البته هیچگاه در کشور ایران اسلامی وجود نداشته، صورت گرفت.

وی ادامه داد: شهیده مرجان نازقلیچی، به دلیل ولایت مداری و کارآمدی مثال زدنی ای که داشت به عنوان شهید شاخص این سازمان در سال 96 انتخاب شده است و از ابتدای سال جدید 300هزار برشور که حاوی زندگی نامه «مرجان نازقلیچی» است، در بین مردم توزیع شده است و در شروع سال تحصیلی نیز برای معرفی هرچه بیشتر این شهید اهل تسنن، دو برابر این بروشور ها در مدارس دخترانه منتشر خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور  با بیان اینکه اسفندماه، در روز قشر بسیج جامعه زنان کشور نیز کنگره ای در استان گلستان برای معرفی این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، افزود: از ابتدای سال جاری به منظور معرفی هرچه بیشتر شهیده نازقلیچی، پیش بینی شده است که در بیش از 18 هزار پایگاه مقاومت بسیج خواهر، در 500 شهر مراسم های مختلفی با محوریت معرفی این شهید شاخص سازمان بسیج جامعه زنان کشور برگزار شود.

وی تاکید کرد: این فرماندار زن یکی از حج هایی که به جا آورد به نیابت از مقام معظم رهبری بود، وی همچنین عضو فعال بسیج بود و یکی از افتخارات این زن توانمند ولایت مدار، فعالیت های ارزشمند در موضوع تقریب مذاهب بود.

اصلانی تصریح کرد: در بدنه سازمان بسیج جامعه زنان کشور از ابتدای تاسیس آن، بانوان اهل تسنن دارای پست های مدیریتی هستند، همچنین به صورت بسیجی فعال عزیزانی در مسئولین فرمانده ای حوزه و پایگاه حضور دارند و برخی از اعضای شورای بسیج پایگاه و حوزه در سراسر کشور نیز از اهل تسنن هستند و هیچ محدودیتی در زمینه فعالیت این خواهران در بسیج وجود ندارد و هیچگاه نگاه تبعیض مذهبی در این سازمان وجود نداشته و ندارد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور: در ایران، پس از گذشت 1400 سال از مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام شیعه و سنی در کنار هم زندگی بسیار دوستانه و زیبایی دارند و این مودت و رحمت میان شیعه و سنی به هیچ عنوان قابل مقایسه با زندگی سراسر تبعیض قومی و قبلیه ای آنگولاساکسونی ها نیست، کسانی که سرخ پوستان منطقه را از روی خودخواهی قتل عام کردند.

وی در پایان تاکید کرد: کسانی که می خواهند میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند و بر اختلاف اقوام و مذاهب ایرانی دامن می زنند، مطمئنا در جهت منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام بر نمی دارند و این افراد کسانی هستند که برای پیشرفت ایران اسلامی دیدگاه صحیح و درستی ندارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.