ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19757
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
  • 393 بازدید
  • ارسال توسط :
زیر سوال بردن دفاع از حرم مبنای تحلیل مراکز تصمیم‌گیری صهیونیستی است

زیر سوال بردن دفاع از حرم مبنای تحلیل مراکز تصمیم‌گیری صهیونیستی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امین ثقفی در گفت‌وگو با سفیر هراز، با بیان اینکه ملت ایران پس از چهار دهه قدرتمندتر و هوشیارتر از هر زمان به پاسداری از انقلاب خود ایستاده است، اظهار کرد: بر خلاف خواسته بدخواهان این کشور و نظام، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امین ثقفی در گفت‌وگو با سفیر هراز، با بیان اینکه ملت ایران پس از چهار دهه قدرتمندتر و هوشیارتر از هر زمان به پاسداری از انقلاب خود ایستاده است، اظهار کرد: بر خلاف خواسته بدخواهان این کشور و نظام، مردم کماکان در دفاع از انقلاب خود پایدارند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که در شرایط کنونی با حضور مردم سایه جنگ از ایران برداشته شد، افزود: امنیت مثال‌زدنی این کشور در جایی که به لوث وجود وحوش داعشی ناامن‌ترین نقطه کره زمین نام گرفته، مرهون پایداری‌ها، حمایت‌ها و شجاعت مردم این سرزمین است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل با تاکید بر اینکه مسؤولان نسبت به مردم مکلفند که صداقت بورزند و به آنها اعتماد کنند، ادامه داد: مسؤولان اگر نمی‌توانند تمامی سعی خود را در راه رسیدن به عدالت اجتماعی انجام دهند، حداقل سد راه این مسیر نباشند.

ثقفی تصریح کرد: رانت خواری‌ها، ویژه‌نگری‌ها، ترجیح روابط بر روابط و نگاه‌های حزبی و فامیلی می‌تواند روز به روز از اعتماد مردم به این نظام مقدس کم کند.

وی با بیان اینکه انقلابی که در راه تعالی انسان و با اقتباس از مکتب علوی برپا شد هرگز نمی‌تواند و نباید برای اداره امور اقتصادی خود دست به دامن نظریات لیبرالیستی شود، اظهار کرد: نظریاتی که امروز علت اصلی محرومیت‌ها، گرسنگی‌ها و فقر مطلق بخش عمده مردم دنیا را فراهم آورده و در عوض بخشی را که چپاولگران منابع و ظرفیت‌های سایر ملت‌ها هستند را به ثروت‌هایی بی انتها رسانده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل با اشاره به اینکه استعمار در شکل نوینش، در قالب اتو کشیده سازمان‌های بین المللی دست از آستین بیرون آورده و در جیب ملت‌های مستضعف فرو کرده و چنگ در گلوهاشان فشرده است، بیان کرد: در این میان مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید باتوجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از ارتباطات مشکوک با این سازمان‌های استعماری به دور باشند و نگاه خود را به داخل کشور متمرکز کنند.

ثقفی اقتصاد ما قبل از انقلاب را به عفیون کشنده وابستگی به فروش نفت و واردات سرسام‌آور از کشورهای خارجی به ویژه آمریکا مبتلا دانست و تصریح کرد: پس از انقلاب تا حدی وابستگی به کالاهای خارجی کاهش یافت اما هرگز به نقطه مطلوب نرسید. اینک به نظر می‌رسد درگاه واردات بی‌رویه کالاهای لوکس و غیرحیاتی آنچنان باز شد که احتمال تکرار خاطرات ناگوار گذشته دوباره احساس می‌شود.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از این باتلاق بیان کرد و افزود: اتکا به توان داخلی و ایمن‌سازی اقتصاد از تهدیدات بیرونی چشم طمع دشمنان نسبت به اعمال فشار از طریق اقتصادی کور می‌شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: نبود نگاه صحیح برخی از مسئولان به ظرفیت‌های کشور که ناشی از درک ناصواب و اشراف نداشتن بر وضعیت کشوراست منجر به عدم باورمندی آنها به راهکار اقتصاد مقاومتی است.

ثقفی در ادامه با اشاره به سخنان فردی درباره مدافعان حرم، اظهار کرد: آقایی که دفاع از حرم و تقویت جبهه مقاومت را زیر سوال می‌برید، مبنای تحلیل شما مراکز تصمیم گیری صهیونیستی است یا اسلام.

وی با عنوان اینکه کدام عقل و منطقی اجازه می‌دهد فردی برای پول به معرکه جنگ با داعش برود، ادامه داد: چرا جوانان انقلابی را متهم می‌کنید که برای پول می‌جنگند، اگر واقعا توانمند هستید به مرز ایران بروید و از مرزها برای ساعاتی پاسداری کنید، قطعا نمی‌توانید.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در زمان جنگ اراده امام(ره) شکست حصر آبادان بود و این امر بدون چون و چرا توسط امت اسلامی محقق شد، تصریح کرد: باید بدانید ولی زمان اراده کرد که رویای تسلط بر ایران برای دشمنان تبدیل به کابوس شود و این اتفاق توسط انقلابی‌ها رقم خورد.

ثقفی همچنین با بیان اینکه نباید حقوق مسئولان نجومی و غیرشرعی باشد، یادآور شد: چرا باید مسئولان حقوق نجومی بگیرند و کارگر زحمت کش معدن از دستمزد حداقلی برخوردار باشد.

وی به اوضاع نابسامان فرهنگی جامعه اشاره کرد و افزود: مسولان برای فرهنگ چه کردند، نباید اسیر گزارش عملکرد شد و به صرف گزارش دهی بسنده کرد. برخی می‌گویند غربی‌ها برای 50 سال بعد برنامه دارند و ما نداریم اتفاقا امام و رهبری 100 سال آینده را هم از ابتدای انقلاب پیش بینی کرد اما مسولان با کم کاری وضعیت موجود را پدید آوردند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل باتوجه به انتخابات پیش رو عنوان کرد: در اهمیت انتخابات همین بس که در آن مهم ترین و کلیدی ترین سمت اجرایی کشور برای چهار سال به یکی از معتمدین نظام جمهوری اسلامی سپرده می‌شود.

ثقفی با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی به طرز ملوسی به آرامش زندگی مردم لطمه زده، ادامه داد: رکود از یک سو و بیکاری از سوی دیگر سفره‌های مردم را کوچک کرد، اما قطعا حضور گسترده مردم در این انتخابات حافظ میراث ارزشمند استقلال کشور است.

وی در پایان یادآور شد: معیارهای لازم برای انتخاب صالح‌ترین گزینه در میان کاندیداها در کلام رهبری متناسب با شرایط امروز و نظر به اولویت‌های داخلی و بین المللی مشروحا ذکر می‌شود، که امید است چون همیشه به دقت مورد عنایت و توجه قرار گیرد.    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.