ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19759
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
  • 150 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکرهای 3 شهید نیروی انتظامی در خاش سیستان وبلوچستان

تشییع پیکرهای 3 شهید نیروی انتظامی در خاش سیستان وبلوچستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا ، مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، مقامات قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی خاش و خانواده های معظم این شهیدان برگزار شد. فرمانده انتظامی شهرستان خاش در حاشیه آیین تشییع به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا ، مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، مقامات قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی خاش و خانواده های معظم این شهیدان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در حاشیه آیین تشییع به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته سه مامور نیروی انتظامی در تصادف خودروی پژو 405 با یک کامیون حامل سوخت قاچاق در مسیر خاش – سراوان در حین انجام ماموریت به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا اربابی اظهار داشت: کارکنان ناجا با هدف تامین امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه به صورت شبانه روزی در حال خدمت و انجام ماموریت هستند و در این مسیر جان خود را نثار می کنند.

وی افزود: این شهیدان که امروز بر دستان مردم خونگرم شیعه و سنی شهرستان خاش تشییع شدند نمونه ای از فداکاری کارکنان ناجا هستند که مخلصانه و صادقانه به مردم خدمت می کردند.

شهدای نیروی انتظامی ناجا بر دستان همکاران و خانواده های آنان در شهرستان خاش تشییع و برای خاکسپاری به شهر محل سکونت شان زابل واقع در شمال سیستان و بلوچستان انتقال داده شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.