ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19832
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۴:۴۷
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
اختلافات طبقاتی زیبنده انقلاب نیست

اختلافات طبقاتی زیبنده انقلاب نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی مراسم بزرگداشت شهید مرتضی مطهری با حضور بسیجیان شهرستان سمیرم در نمازخانه سپاه سمیرم عصرروز یک شنبه برگزار شد.   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سمیرم در این مراسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی مراسم بزرگداشت شهید مرتضی مطهری با حضور بسیجیان شهرستان سمیرم در نمازخانه سپاه سمیرم عصرروز یک شنبه برگزار شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سمیرم در این مراسم لازمه بسیجی بودن را دارا بودن خصیصه های برتر نسبت به دیگران دانست و اظهار کرد: بسیجیان همانگونه که در فرمایشات بنیان گذار انقلاب و مقام معظم رهبری عنوان شده از سرزنش سرزنش کنندگان نخواهد هراسید.

حجت الاسلام علی صالح غفاری زاده با اشاره به وجود ساده زیستی در بین بزرگان دین اسلام گفت: برای جامعه اسلامی اختلافات طبقاتی امروز زیبنده نبوده و نباید امروز در انقلابی که با خون شهدا معطر است این صحنه ها مشاهده شود.

قربانی، مسئول بسیج سازندگی سمیرم در بین بسیجیان شهرستان سمیرم از واگذاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: امروز تسهیلات سپاه برای ایجاد کار بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرضا با اشاره به شخصیت شهید مطهری گفت: مطالعه زندگی ایشان انگیزه ساز بوده و باید بدانیم امروز که تمام اهداف زندگی این شهید بزرگوار برای دفاع از اسلام بوده است.
حجت‌الاسلام علی اکبر دلدار با اشاره به فعالیت های شهید مطهری اذعان کرد: اگر حوزه علمیه هر ۱۰ سال یک نفر همچون شهید مطهری را پرورش دهد برای ما کافی خواهد بود زیرا که ایشان معلمی جهادی برای ما بود.

وی با اشاره به اینکه معلمی فقط به داشتن شغل نیست تصریح کرد: وظیفه معلم تبیلغ اسلام بوده و شهید مطهری به گفته حداد عادل به اندازه ۳ استاد در دانشگاه تدریس داشتند.

حجت الاسلام دلدار خاطر نشان کرد: شهید مطهری حتی در سن بزرگسالی دارای قدرت یادگیری بالایی بوده و نوشته های وی بدون نیاز به تصحیح است.

وی کمبود علم و فراوانی مال را مایه غرود دانست و گفت: شهید مطهری علم را چون موم در دست گرفته و فراگیری حقایق عالم را در مطالعه قرآن می دانستند.

حجت اسلام دلدار میدان جنگ امروز را میدان جنگ فرهنگ و سیاست خواند و افزود:  امروز موظف به انتخاب اصلح ترین فرد در انتخابات هستیم.

فصیحی، فرمانده ناحیه سمیرم با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: با حضور گسترده آحاد ملت ایران در پای صندوق های رای باید برای ادعا کامل این وظیفه شرعی فردی اصلح از بین کاندیداها انتخاب شود.

جواد فصیحی تصریح کرد: امروز هرچه در برابر دشمنان عقب نشینی کنیم آنان پیش خواهند آمد و مردم باید در این انتخابات به فردی رای دهند که زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.