ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19868
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:تفکر شهید مطهری جلوتر از زمان خود بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:تفکر شهید مطهری جلوتر از زمان خود بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز دوشنبه در جمع فرهنگیان بسیجی مراغه افزود: شهید مطهری با شناسایی اعتقادات غلط، انحرافات و کج اندیشی ها در مسیر تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) سعی در اقناع و پاسخگویی به شبهات در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز دوشنبه در جمع فرهنگیان بسیجی مراغه افزود: شهید مطهری با شناسایی اعتقادات غلط، انحرافات و کج اندیشی ها در مسیر تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) سعی در اقناع و پاسخگویی به شبهات در این راستا داشت.
وی ادامه داد: پاسداری از ارزش های اسلامی در برابر هجمه های غرب در ایجاد انحراف در آموزه های اسلامی و اعتقادات شیعه در کنار نفاق شناسی از جمله اهداف معلم شهید مرتضی مطهری بود.
وی با اشاره به هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اضافه کرد: مراقبت از اندیشه های ناب، رسالت معلم موفق و در مسیر سیره نبوی و نیز وظیفه تمام بسیجیان مدعی ولایتمداری و انقلابی گری است.
وی همچنین با اشاره به لزوم مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات گفت: با توجه به اینکه تمام احزاب و جریان های معاند خارجی در مقابل نظام ایستاده و برای نابودی این نظام برنامه دارند، حضور در پای صندوق های رای خنثی کننده این توطئه ها خواهد بود.
وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در صدد حاکم شدن مدیران ضعیف در کشور بر مسند مسئولیت و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی برای آحاد مردم هستند.
وی ادامه داد: دشمن برای براندازی نظام با برنامه حساب شده و به شکل های مختلف هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی و در سطح جامعه از طریق ابزارهای فرهنگی و رسانه ای تلاش می کند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: هر یک از 6 نامزد تایید شده توسط شورای نگهبان که آرا لازم را کسب کند رئیس جمهوری نظام اسلامی بوده و مهم ترین اصل در این انتخابت شور و حضور حداکثری در این عرصه به عنوان جهاد کبیر است.
وی گفت: رسالت همه معلمان و بسیجیان در جامعه امروز تبیین اهداف متعال نظام اسلامی و مقابله با توطئه های نرم دشمنان در آستانه صحنه حساس انتخابات در کشورمان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دراین آیین با اهدای لوح و هدایایی از معلمان بسیجی نمونه این شهرستان تجلیل شد.
هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.