ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 19872
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۴۶
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم سالگرد شهید قاسمی دانا در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود‌

مراسم سالگرد شهید قاسمی دانا در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مراسم سالگرد شهید حسن قاسمی دانا امشب در حرم منور رضوی برگزار می‌شود. این برنامه امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در بست شیخ طوسی حرم منور رضوی، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، تالار قدس برگزار می‌شود. به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مراسم سالگرد شهید حسن قاسمی دانا امشب در حرم منور رضوی برگزار می‌شود.

این برنامه امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در بست شیخ طوسی حرم منور رضوی، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، تالار قدس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهید حسن قاسمی‌ دانا در شهریور سال 63 به دنیا آمد. وی دومین پسر خانواده بود و به‌ غیر از خودش سه برادر دیگر هم دارد. سال 89 دیپلم را گرفت و در دانشگاه حقوق شهرستان بردسکن قبول شد، اما به آنجا نرفت و در کنار پدرش به پخت نان پرداخت. به رزم علاقه زیادی داشت و بسیجی فعالی بود.

وی همیشه در رزمایش‌های عمومی، داوطلبانه حضور داشت. به 14 معصوم(ع) ارادت ویژه‌ای داشت. طوری‌که تمام دو ماه محرم و صفر را عزاداری می‌کرد و لباس مشکی از تنش خارج نمی‌شد. همیشه به شهادت فکر می‌کرد و دل‌نوشته‌های زیادی از او برجای مانده که از خدا، مرگ باعزت و جان‌دادن برای ائمه(ع) را خواهان است. با آغاز جنگ در حرم معصومین (س) شهید هم لباس رزم پوشید و در فرودین 93 به طور داوطلبانه به سوریه رفت.

در همان مدت کوتاهی که در آنجا بود در عملیات‌های زیادی شرکت کرد اما طولی نکشید که در عملیات امام رضا (ع) که شامل پاکسازی خانه به خانه بود با اصابت چند گلوله به شهادت رسید. پیکر پاک شهید قاسمی‌دانا هم‌زمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) در مشهدمقدس تشییع و در خواجه‌ربیع به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.