ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19896
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۳۶
  • 393 بازدید
  • ارسال توسط :
چگونه ممکن است برنامه هسته‌ای با بحث موشکی مشکل‌آفرین شود/ آیا به جز مذاکرات  هسته‌ای مذاکره  دیگری  صورت گرفته؟

چگونه ممکن است برنامه هسته‌ای با بحث موشکی مشکل‌آفرین شود/ آیا به جز مذاکرات هسته‌ای مذاکره دیگری صورت گرفته؟

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران در نامه‌ای خطاب به محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی، وزیر امورخارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی نوشت:   در این نامه آمده است: باتوجه به […]

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران در نامه‌ای خطاب به محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی، وزیر امورخارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی نوشت:

 
در این نامه آمده است:
باتوجه به صحبت های مطرح شده از جناب آقای دکتر حسن روحانی، ریاست دولت یازدهم در مناظره روز جمعه مورخ ۱۵ /۲/ ۱۳۹۶ سوالاتی مطرح است که   بدون مقدمه آنها را مطرح و انتظار ما این است در جهت تنویر افکار عمومی، رفع شبهات و روشنگری پاسخ دقیق آنرا به ملت ایران اعلام کنید.

سوال این است آیا به جز مذاکرات و توافق هسته ای، مذاکره و توافق دیگری با کشور های ۱+۵ صورت گرفته است؟ طبق گفته شما و تیم مذاکره کننده جز بر سر مسائل هسته ای مذاکره دیگری با ۱+۵ نداشته اید، اما رییس دولت شما آزمایش موشکی سپاه و  نشان دادن اقتدار نظامی را مخل و مانع اجرای برجام می داند، چگونه ممکن است برنامه هسته ای با بحث موشکی مشکل آفرین شود ، درحالی که اکیدا تاکید شده این دو ارتباطی به هم ندارد! این تناقض چگونه قابل توجیه است؟

آقای ظریف،  آقای صالحی؛ ما از شما به عنوان  دو دیپلمات با تجربه  سوال می کنیم مگر نشان دادن اقتدار به غیر از ایجاد موضع برتر در چانه زنی ها و مذاکرات ثمره ای دیگری دارد، وقتی رئیس جمهور محترم نشان دادن عزت و اقتدار که امتیازی بزرگ و پشتوانه عظیمی برای شما محسوب می شود مانع اجرای برجام می داند، تصور کارشناسان، منتقدان و عموم مردم بر این قرار می گیرد که حتما در طی مذاکرات هسته ای بر سر مسائل دیگر از جمله صنعت موشکی نیز مذاکرات و گفتگوهایی انجام شده  است. آیا تحلیل دیگری هم می توان داشت؟

 اگر این تحلیل درست باشد که (امیدواریم اینگونه نباشد) عدم صداقت شما و تیمتان و دولت راستگویان را اثبات میکند!

 لطفا توضیحاتی را درباره پیام های دیپلماتیک و ارتباط صحبتهای رئیس جمهور در قبل از شروع مذاکرات مبنی بر خزانه خالی و کمبود ذخایر کالا های اساسی را روشن کنید.

باشد که این روشنگری و پاسخ به سوال فوق دل مردم ایران و کسانی که به شما و تیمتان برای مذاکره درباره حقوقشان اعتماد کرده اند را شاد کرده و یقینا   پاسخگویی به این شبهه نکته مثبتی در کارنامه و مسیر شما خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.