ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 19981
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
  • 239 بازدید
  • ارسال توسط :

نبرد در سوریه عقیدتی و ائیدئولوژیکی است/ ارادت نظامیان روس به رهبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام محمد کاظمی کیاسری، مشاور فرماندهی سوریه امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در نشست خبری، گفت: امروز  رسانه‌ها مدافعین قلمی حرم  حضرت زینب(س) هستند و باید دیدگاه‌شان جهانی باشد و در بصیرت افزایی  جوامع تلاش کنند.وی با اشاره به تاکیدات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام محمد کاظمی کیاسری، مشاور فرماندهی سوریه امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در نشست خبری، گفت: امروز  رسانه‌ها مدافعین قلمی حرم  حضرت زینب(س) هستند و باید دیدگاه‌شان جهانی باشد و در بصیرت افزایی  جوامع تلاش کنند.
وی با اشاره به تاکیدات امام صادق(ع) بر توجه به جوانان، افزود:  جوانان از مهمترین سرمایه های هر جامعه بوده و فطرت و طبیعت پاک جوانی در دو میدان علم و عمل طلایه داران خیر و نیکی هستند و انقلاب فرهنگی و سیاسی و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو پیشرفت جوانان بوده است.
مشاور فرماندهی سوریه با اشاره به اینکه باید جوانان را دشمن‌شناس باشند و راه درست را بشناسند، تصریح کرد: رسانه‌ها و همه مبلغین وظیفه دارند که جامعه را در سه محور دین‌شناسی، ارتقای ظرفیت و تحمل  و برنامه‌ریزی و اقتصاد جوانان  آگاهی بخشی کنند.
وی با بیان اینکه سوریه خط مقدم صهیونیست است، افزود:  جمهوری اسلامی ایران در سوریه برای آب، خاک و شخص خاص نمی‌جنگد و جنگ در سوریه  نه جنگ مرزی بلکه عقیدتی و ائیدئولوژیکی است.
 کاظمی با بیان اینکه هدف دشمنان مبارزه با ائیدئولوژی اسلامی است، تصریح کرد: هدف دشمنان از نبرد با سوریه حذف جبهه مقاومت،ۀ برای مبارزه با ایران است و این نقشه آنها از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه دختر ترامپ یکی از حامیان داعش است، افزود: بشار اسد سرباز ولایت است و ما در سوریه به دنبال تغییر باورهای دشمن هستیم.
مشاور فرماندهی سوریه عنوان کرد: مازندران یک منطقه جهادی، علوی و اعتقادی است و نمی‌تواند بنشیند تا عده‌ای ارزش های حرم علوی را به یغما ببرند.
وی با بیان اینکه نام لشکر ۲۵ کربلا با عملیات‌های مختلف در سوریه جهانی شد، افزود: مازندرانی‌ها با حضور شهدایی همچون بلباسی‌ها و کابلی‌ها و… چندین مناطقی اشغالی را فتح کردند.
مظلومیت شهدای خانطومان به خاطر آتش بست ننگین بود
کاظمی با بیان اینکه مظلومیت شهدای خانطومان به خاطر آتش بست ننگین بود، افزود: چرا دولت‌مردان ما چنین آتش بست‌ها را امضا می‌کنند در حالیکه این آتش بست سه روزه، که به نوعی یک نقشه از پیش طراحی شده دشمن بود، به آنها فرصت داد  تا  تجدید قوا کنند و به یکباره بر رزمندگان بتازند.
وی با بیان اینکه رحیم کابلی  روز شهادت خود را معین کرد و شب شهادت نیت روزه کرده بود، افزود: پیام شهید کابلی این بود «نزارید این کشور به دست نامحرمان بیفتد آنهایی که به جای خدا به کدخدا توجه می‌کنند.»
کاظمی گفت: مادر شهید رادمهر بعد از شهادت فرزندش گفت: «شکایت می‌کنم از شما در پیشگاه اهل بیت(ع) اگر محمود (پسر وی) شهید شد بقیه فرزندان ما را به جبهه نبرید.»
وی افزود: یکی از موضوعاتی که تعجب مرا برانگیخت این بود که دو شهید رادمهر و شهید بلباسی ۲۴ ساعته بیدار بودند و شب و روز را خسته کرده بودند.
مشاور فرماندهی سوریه با بیان اینکه جنگ در سوریه در حقیقت جنگ جهانی سوم است، عنوان کرد: کشورهای زیادی در جبهه دشمن پشتیبان جبهه دشمن هستند و با توجه به پیشروی‌هایی که اکنون داریم اگر دیپلماسی‌های غلط اتفاق نیفتد شر آنها را کم خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه طرف مقابل ما افرادی بی‌منطق، شستشو شده مغزی، ترسو و مزدور هستند، افزود: آنهایی که موشک‌های ما را اشکال می‌گیرند بدانند ما بر موشک جز حرف امام(ره) که اسرائیل باید محو شود چیزی ننوشتیم و نگاه مقاو مت نگاه شهدا و ولایت است اگر مقاومت نباشد مردم امنیت نخواهند داشت.
کاظمی تصریح کرد: پوتین رئیس جمهور روسیه از زمانی که با مقام معظم رهبری نشست داشت به روسیه رفت و اکنون حضور نظامیان روسی در سوریه با باور و اعتقاد است ولی  ایران اسلامی به پشتوانه کسی دل نمی‌بندد و روسیه تا کنون حامی رزمندگان ایران اسلامی بوده است.
وی افزود: بدن و لباس شهید مقدس است و در صدد هستیم تا بدن شهدای خانطومان را که اکنون در این محل نیستند را دریافت کنیم.
کاظمی عنوان کرد: در برخوردی که با یکی از نظامیان سوری داشتم بر روی لباس نظامی روسی نوشته بود «جانم فدای رهبر» و آرم «حزب الله لبنان» نیز بر بازوان او زده بود.
وی با بیان اینکه سپاه، جز یک حق ماموریت عادی به پرسنل که طبیعی است، چیزی به مدافعان حرم نداده است،  افزود: دروغی که دشمنان بیان کردند این بود که به مدافعان حرم مبالغ ۱۵ تا ۲۰ میلیون پول دادند که این سخن حقیقت ندارد و تمام پولی که در مرحله اول دادند ۳۵۰ هزار تومان به هر مدافع حرم بود که اکنون به ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافت اما مدافعان حرم این پول را که برای هزینه ایاب و ذهاب بود یا نمی‌گرفتند یا در حرم حضرت زینب(س) نذری دادند.
کاظمی عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما آنهایی که فیش نجومی می‌گیرند ذخیره انقلاب معرفی می‌شوند و  فیش نگرفته‌های مدافع حرم، افراد نجومی‌خوار نسبت داده می‌شوند.
وی در پاسخ به بیان یک رهنمود به جامعه، آهی کشید و گفت نمی‌دانم چه بگویم و ادامه داد: تعداد زیادی از رزمندگان روی دست و پای من جان دادند و دلیری‌ها و  ایثارگری‌های فراوانی انجام شد و توصیه من این است مردم در انتخابات کسی را انتخاب کنند که به جبهه مقاومت و امنیت اعتقاد داشته باشد.
در ابتدای این نشست افشار رئیس بسیج رسانه مازندران در ابتدای این نشست  افشار گفت: امروز اگر مازندران تابلوی تمام نمای جنگ نرم هستند به برکت نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه در سالروز شهادت شهدای خانطومان قرار داریم،  افزود: امروز حرم حضرت زینب(س) نقطه تلاقی رزمندگان اسلام است و نمایندگان ایران در سوریه با دل و جان از ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.
افشار از مسئولان خواست این استان را در جریان اخبار فعالیت های مدافعان حرم قرار داده تا با اطلاع رسانی سریع و صریح از بروز هر گونه شبهه و شایعه جلوگیری شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.