ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20008
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
  • 413 بازدید
  • ارسال توسط :
داعشیِ تحت‌عقیب مالزی در سوریه کشته شد

داعشیِ تحت‌عقیب مالزی در سوریه کشته شد

العالم – آسیا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از اسکای نیوز عربی، خالد ابو بكر روز دوشنبه با استناد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از های اطلاعاتی گفت که مهم ترین عنصر تحت تعقیب داعش در مالزی، در سوریه کشته شده است. نام «محمد واندی محمد […]

العالم – آسیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از اسکای نیوز عربی، خالد ابو بكر روز دوشنبه با استناد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از های اطلاعاتی گفت که مهم ترین عنصر تحت تعقیب داعش در مالزی، در سوریه کشته شده است.

نام «محمد واندی محمد جدی» (26 ساله) درلیست عناصر تندرو مورد نظر آمریکا قرار دارد و گفته می شود که وی مغز متفکر حمله ماه ژوئن گذشته به سالنی در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی است که به زخمی شدن هشت نفر منجر شد.

آن حمله، تا کنون تنها حمله داعش در مالزی بوده که جراحاتی را برجای گذاشت.

خالد درصفحه توییتر خود نوشت «پس از بازنگری گزارشهای اطلاعاتی، پلیس مالزی می تواند کشته شدن محمد واندی درحمله ای در رقه سوریه در تاریخ 29 آوریل را تایید کند».

این گزارش، تایید کننده گزارش هایی است که پیشتر درباره کشته شدن محمد واندی درحمله هواپیمای بدون سرنشین به شهر رقه که تحت اشغال داعش است، منتشر شده بود.

پلیس مالزی پیشتردرباره صحت این گزارش ها تردید کرده و گفته بود که احتمال می رود که محمد واندی کشته نشده باشد.

محمد واندی دراستان ملاکا درغرب مالزی به دنبال آمد و در سال 2014 به همراه همسرش به رقه رفت و برای اولین در سال 2015 و زمانی مورد توجه واقع شد که در یک نوار ویدئویی، درعملیات گردن زدن یک مرد سوری مشاهده شد.

215

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.