ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20078
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 534 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر دهمین شهید مدافع حرم استان فردا وارد قزوین می‌شود

پیکر دهمین شهید مدافع حرم استان فردا وارد قزوین می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفدر صفی خانی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: شهید عصمت شکوهی از تیپ فاطمیون دهمین شهید مدافع حرم استان قزوین است که در تاریخ 12 اسفندماه سال 95 در سوریه به شهادت رسید.  مسئول مرکز ایثارگران سپاه استان قزوین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفدر صفی خانی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: شهید عصمت شکوهی از تیپ فاطمیون دهمین شهید مدافع حرم استان قزوین است که در تاریخ 12 اسفندماه سال 95 در سوریه به شهادت رسید. 

مسئول مرکز ایثارگران سپاه استان قزوین در ادامه افزود: شهید شکوهی سه بار در تاریخ‌های آبان 94، آبان 95 و اوایل اسفندماه سال 95 برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد که در اسفندماه سال گذشته پس از 5 روز حضور در سوریه به شهادت رسید. 

وی اذعان کرد: شهید شکوهی از شهدای افغان استان ماست که سه سال از حضور وی در کشور می‌گذرد و این شهید 18 ساله بود که به مقام شهادت دست پیدا کرد. 

صفی خانی ابراز کرد: پیکر شهید عصمت شکوهی فردا(چهارشنبه) وارد استان قزون می‌شود و شب وداع این شهید در امامزاده منطقه ملک آباد برگزار خواهد شد. 

وی بیان کرد: به علت حضور خانواده شهید در منطقه سگزآباد بوئین زهرا مراسم استقبال و تشییع و تدفین شهید شکوهی روز پنج شنبه هفته جاری ساعت 5 بعدازظهر در مسجد سیدالشهدای سگزآباد برگزار می‌شود. 

مسئول مرکز ایثارگران سپاه استان قزوین عنوان کرد: مراسم سوم و هفتم شهید شکوهی روز شنبه هفته آینده ساعت 14 الی 16 در مسجد سیدالشهدای سگزآباد برگزار می‌شود. 

وی در پایان گفت: شهید عصمت شکوهی دومین شهید از تیپ فاطمیون قزوین است که پیش از وی شهید گل محمد غلامی از شهر سگزآباد در سوریه به شهادت رسیده بود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.