ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20186
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
در ضربات سنگین جنگنده های عراقی به داعش در الانبار 100 تروریست به هلاکت رسید

در ضربات سنگین جنگنده های عراقی به داعش در الانبار 100 تروریست به هلاکت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این فرماندهی در بیانیه خود گفته که عملیات ضربه به پایگاه ها و مقرهای داعش در شهرهای عنه و القائم در نزدیکی مرزهای سوریه، در پی یک سلسله عملیات اطلاعاتی موازی در 4 استان نینوا، الانبار، صلاح الدین و دیاله انجام شده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این فرماندهی در بیانیه خود گفته که عملیات ضربه به پایگاه ها و مقرهای داعش در شهرهای عنه و القائم در نزدیکی مرزهای سوریه، در پی یک سلسله عملیات اطلاعاتی موازی در 4 استان نینوا، الانبار، صلاح الدین و دیاله انجام شده است.
براساس این گزارش، جنگنده های نیروهای هوایی در شهر عنه دستکم 11 ضربه به داعش وارد کردند که در اثر آن 47 تن از نیروهای این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.
در شهر القائم نیز جنگنده های نیروی هوایی ارتش عراق 4 ضربه به داعش وارد کردند که طی آن 53 تن از این گروه تروریستی به هلاکت رسید.
منابع عراقی گفته اند در این حملات تجهیزات و مقرها و کارگاه های ساخت انواع موشک ، محل بمب گذاری خودروها و نگهداری پهپادها نیز منهدم شده است.
عنه در حدود 200 کیلومتری شمال غرب و القائم در حدود 260 کیلومتری شمال غرب الرمادی مرکز استان الانبار واقع اند.
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق این هفته دستور گسیل نیروهای اضافی به مناطق غربی استان الانبار را صادر کرد و روز سه شنبه نیز وعده داد، بزودی عملیات گسترده برای پاکسازی مناطق غربی عراق در استان الانبار آغاز خواهد شد.
خاورم*4*1770*

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.