ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20245
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۴۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
بلاتکلیفی 150خانوار در قلب پایتخت طبیعت ایران/ وقتی مسئولان از پاسخگویی به مردم فرار می کنند

بلاتکلیفی 150خانوار در قلب پایتخت طبیعت ایران/ وقتی مسئولان از پاسخگویی به مردم فرار می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،برخی از اهالی منطقه چشمه نباتی یاسوج حد فاصل پل شهید عوض زاده تا بلوار چمران از مسئولان به خصوص استاندار خواستند تا جوابگوی مطالبه گری آنها باشد. فرجی به نمایندگی از این اهالی در گفتگو با خبرنگار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،برخی از اهالی منطقه چشمه نباتی یاسوج حد فاصل پل شهید عوض زاده تا بلوار چمران از مسئولان به خصوص استاندار خواستند تا جوابگوی مطالبه گری آنها باشد.

فرجی به نمایندگی از این اهالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:حدفاصل پل شهید عوض زاده تا بلوار چمران شهر یاسوج خانه های قدیمی با 50 سال قدمت وجود دارد که این خانه ها به دلیل برخی از بدقولی ها بلاتکلیف بوده و مسئولین اجرایی استان نیز مکلف هستند که ظرف 5سال این خانه ها را تعیین تکلیف کنند که بعد از چهل سال هنوز این طرح تفصیلی بر زمین مانده است.

وی با بیان اینکه همه این مردم خواستار پاسخگویی مسئولان هستند، گفت: این زمین ها حد فاصل آبراه پل شهید عوض زاده تا پل میدان چمران  و بلوار بویراحمد بوده که به دلیل قرار گرفتن در فضای سبز هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند.

 

این ساکن منطقه چشمه نباتی یاسوج با تأکید بر این موضوع که همه ی خانه های این منطقه پروانه ساخت دارند،گفت:طبق قانون املاک و ابنیه شهرداریها  دولت و شهرداری مکلف است ظرف 5سال  موضوع و مشکلات این خانوارها را فیصله دهد که طبق این قانون باید یا خانه ها را خریداری و یا آنها را برای ساخت وساز آزاد سازی کند.

   فرجی ادامه داد: طبق این قانون به صراحت آمده است اگر دولت در این 5سال نتوانست کاری انجام دهد ساکنین این مکانها اختیار تام در ساخت و ساز ملک خود را دارند.

وضعیت پلاسکو در انتظار ساکنین کوی سالم آباد و کاشانی

وی با اشاره به این موضوع که این طرح بعد از 40سال هنوز بلاتکلیف مانده است، بیان کرد: متأسفانه این خانه ها امروز در وضعیت بغرنجی قرار دارند و رو به تخریب نیز گذاشته و برخی از این اهالی می گویند که وضعیت پلاسکو در اینده ای نزدیک آنها را تهدید خواهد کرد.

این ساکن منطقه چشمه نباتی با تأکید بر اینکه در صورت سهل انگاری مسئولان فاجعه ای دردناک مردم این منطقه تهدید خواهد کرد، بیان داشت:در حال حاضر اعضای شورای شهر وعده می دهند و صبر را پیشه می کنند و برخی از مسئولان از جمله معاونان شهرسازی استان نیزجوابگوی ما نیست.

وقتی مسئولان از پاسخگویی به مردم فرار می کنند

فرجی با بیان اینکه برخی از مسئولان در استانداری حتی جوابگوی ما نیستند،تصریح کرد: حتی این اهالی درخواست حضور با مسئولان را داشتند که در جواب نبود مسئولان و زمان انتخابات را بهانه قرار دادندو از حضور نداشتن استاندار و معاونین بخاطر این موضوع دست رد بر سینه مردم زدند.

وی با بیان اینکه مسئول اصلی این پرونده استاندار و ارجاع این پرونده به کمیسیون ماده پنج است، بیان کرد:شهرداری فقط مجری طرح است و مکان تصمیم گیری کمیسیون ماده 5 شهرسازی است که استاندار و معاون عمرانی وی به عنوان ریس کمیسیون باید در این زمینه جوابگو باشد.

این ساکن منطقه چشمه نباتی با بیان اینکه مسکن شهرسازی و مسولان دولتی جوابگوی مردم این منطقه نیستند،بیان کرد:اهالی این منطقه که بیش از 150خانوار می شوند از برخی از مسئولان دلخورند که در این چهل سال چرا هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند.

فرجی ادامه داد:همه این خانه ها سند و پروانه دارند و شهرداری الآن هیچگونه اجازه ای برای صادر کردن پروانه های این خانه ها ندارند و مطیع دستور کمیسیون ماده 5است.

منبع:بویرخبر،

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.