ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20332
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۴۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
به‌حال برخی ستادهای انتخاباتی باید تأسف خورد

به‌حال برخی ستادهای انتخاباتی باید تأسف خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از رباط نیوز، گردهمایی بزرگ خواهران انقلابی عصر امروز در مصلی امام خمینی(ره) رباط کریم برگزار شد. حجت‌الاسلام سرمدی، دبیر سیاسی جبهه انقلابیون شهرستان رباط کریم در این همایش با اشاره به شخصیت بازرگان او را فردی بی کفایت خواند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از رباط نیوز، گردهمایی بزرگ خواهران انقلابی عصر امروز در مصلی امام خمینی(ره) رباط کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام سرمدی، دبیر سیاسی جبهه انقلابیون شهرستان رباط کریم در این همایش با اشاره به شخصیت بازرگان او را فردی بی کفایت خواند و اظهار کرد:آقایان بازرگان و بی صدر انسانهایی بی کفایتی بودند که صدمات بسیاری را به کشور وارد کردند، برخی دیگر از آقایانی آمدند و ضعف هایی را در بدنه فرهنگی کشور ایجاد کردند که هنوز نمی توان آنها را فراموش کرد.

وی گفت: باید شرمسار باشیم که در یکی از ستادهای انتخاباتی به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهین میشود و در ستادی دیگر به شهدای مدافع حرم بی احترامی می‌گردد.

دبیر سیاسی جبهه انقلابیون شهرستان رباط کریم افزود: این‌ها را نمی‌توان به احزاب منتصب کرد بلکه برخی ها در تلاشند تا چهره دین در میان مردم دچار ضعف شود.

وی با انتقاد از روند بی توجهی به موضوع اقتصاد در مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری، برخی کاندیداها را افراد حاشیه‌ای دانست.

حجت‌الاسلام سرمدی در ادامه با اشاره به موضوع مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: کاندیدی حرف خوبی زدند و گفتند این دولت باید با دولت قبلی یک مناظره برگزار کند تا واقعیت‌ها مشخص شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.