ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20368
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
  • 367 بازدید
  • ارسال توسط :
تسلط ارتش بر ۳ تپه در حمص/آزادی کامل شهر الطبقه وسد فرات از داعش

تسلط ارتش بر ۳ تپه در حمص/آزادی کامل شهر الطبقه وسد فرات از داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست های داعش بر سه تپه در شرق رشته کوه های الشومریه که مشرف به روستای «رسم حمیده» واقع در حومه شرقی «حمص» است، تسلط یافت. در این درگیری ها همچنین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست های داعش بر سه تپه در شرق رشته کوه های الشومریه که مشرف به روستای «رسم حمیده» واقع در حومه شرقی «حمص» است، تسلط یافت.

در این درگیری ها همچنین شماری از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای دموکراتیک سوریه روز چهارشنبه از تسلط کامل خود بر شهر «الطبقه» و سد فرات پس از درگیری های شدید با عناصر گروه تروریستی داعش خبر دادند.

نیروهای دموکراتیک کرد سوریه که تحت حمایت آمریکا هستند از آزادی کامل شهر الطبقه و سد فرات پس از گذشت ۵۰ روز از آغاز عملیات آزادسازی آن و نیز آغاز عملیات پاکسازی و مین روبی در این شهر خبر دادند.

این در حالی است که وزارت دفاع آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که برای نبرد «طولانی و دشوار» جهت بازپس گیری شهر «رقه» سوریه از اشغال گروه تروریستی داعش، نیروهای کُرد سوریه را به تسلیحات سنگین تر مجهز خواهد کرد.

در همین حال، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه از آمریکا خواست که در تصمیم خود برای تجهیز کردها در سوریه تجدید نظر  و از این تصمیم صرف نظر کند.

وی افزود: من مراتب نگرانی ترکیه را در این باره به اطلاع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهم رساند. امیدوارم که آمریکا درباره تصمیم خود برای تجهیز کردها در سوریه قبل از دیدار من از آمریکا تجدید نظر کند و آن را تغییر دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.