ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20376
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۳:۳۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه

اخبار داخلی***********مشهد- کمپین 1+11 حمایت از حجت الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه شب با حضور مصطفی معین وزیر اسبق علوم و جمعی از استادان و دانشجویان در مشهد آغاز به کار کرد. **ایلام- وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که در دولت یازدهم بخش کشاورزی درمسیر رشد و شکوفایی قرار گرفت، گفت: حمایت […]

اخبار داخلی
*********
**مشهد- کمپین 1+11 حمایت از حجت الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه شب با حضور مصطفی معین وزیر اسبق علوم و جمعی از استادان و دانشجویان در مشهد آغاز به کار کرد.

**ایلام- وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که در دولت یازدهم بخش کشاورزی درمسیر رشد و شکوفایی قرار گرفت، گفت: حمایت از طرح های توسعه ای حوزه کشاورزی و منابع آب و خاک از مهمترین کارهای دولت است.

**ساری-عضو هیات علمی دانشگاه مازندران بااشاره به ادعاهای انتخاباتی مبنی بر افزایش یارانه تصریح کرد:درصورت چنین اقدامی نه تنها فقرزدایی رخ نمی دهد بلکه شاهد زایش و گسترش فقر خواهیم بود.

**کرج -دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: دولت یازدهم دولتی فرهنگی، اخلاق مدار و باصداقت است.

**یزد-نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس پژوهش های مجلس اگر 500 هزار ریال به یارانه اضافه شود و منابع آن مشخص نشود تورم کشور 15 تا 25 درصد افزایش خواهد یافت.

**تهران-معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: لایحه تامین امنیت زنان در برابرخشونت را تدوین و به هیات دولت تقدیم کرده ایم.

**خمین- قائم مقام وزیرکشور گفت: صیانت از آرای مردم و اجرای عین قانون با رعایت بیطرفی از تاکیدهای جدی رییس جمهوری است.

**تهران-مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ازواریزشدن حقوق بازنشستگان این سازمان با احتساب افزایش سال 96 از چهارشنبه خبر داد و گفت: بازنشستگان تأمین اجتماعی حقوق اردیبهشت ماه را با اعمال افزایش سال ٩٦ دریافت می کنند.

**گرگان- مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با احراز هویت 2 جان باخته دیگر حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر ،تعداد پیکرهای شناسایی شده تاکنون به 39 تن رسید.

**کرمان-رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: میزان تعهد و منابع مالی که دولت یازدهم برای مسکن مهر به عهده داشت مانع پروژه های جدید شد و به این دلیل بود که سیاست دولت بیشتر بر مبنای توانمندسازی بود.
اخبار خارجی
*********
**آنکارا-بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه از اقدام آمریکا در ارسال سلاح به یگان‌های مدافع خلق سوریه(ی.پ.گ) و پ.ک.ک به بهانه مبارزه با داعش انتقاد کرد و گفت: مسلح کردن گروه های تروریستی پذیرفتنی نیست.

**تهران- جدیدترین داده های آمار از بحران مالی کشورهای عربی حوزه جنوبی خلیج فارس،از شکسته شدن رکورد کسری بودجه در این کشورها حکایت دارد.

**تهران-رئیس جمهوری آمریکا دیدار با سرگئی لاورف وزیر خارجه روسیه را درکاخ سفید بسیار مثبت ارزیابی کردو گفت: دیدار بسیار خوبی بود.

**نیویورک-مشاور رئیس جمهوری آمریکا شایعه ارتباط اخراج جیمز کومی رئیس اف بی ای با موضوع تبانی تیم ترامپ با مقامات روسی را رد کرد و گفت: این تصمیم به توصیه شخصی که ترامپ به نظرات او اعتماد دارد، صورت گرفت.

**دهلی نو- سیدمصطفی صالحی زاده در وزن 98 کیلوگرم در مصاف با حریف کره جنوبی با نتیجه 14بر 4 حریف خود را مغلوب کرد.

**تهران- گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه گزارش داد که نیروهای دموکراتیک کرد سوریه سد فرات را از اشغال داعش آزاد کرد.

**نیویورک-شبکه خبری سی ان ان فاش کرد که یک دادگاه فدرال آمریکا درادامه تحقیقات مربوط به پرونده دخالت روسیه در انتخابات این کشور ،برخی همکاران و اطرافیان مایک فلین مشاور امنیتی مستعفی ترامپ را برای شهادت احضار کرده است.

**دهلی نو-روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهارشنبه با سه مدال طلا و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید و بدین ترتیب درپایان روز نخست، ایران در جایگاه دوم ایستاد.

**مسکو-ویگن سرکیسیان وزیردفاع ارمنستان اعلام کرد:پیشرفت و دستاوردهای ایران در عرصه دفاعی، صنعتی و فناوری شگفت آور است.

**تهران-پادشاه عربستان با ارسال دعوت نامه هایی به 17 کشور عربی و اسلامی از رهبران این کشورها برای دیدار با رئیس جمهوری آمریکا که قرار است به زودی به عربستان سفرکند، دعوت کرد.

**تهران -نماینده سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که مقام های بحرین به او اجازه ورود به بحرین و حضور در نشست عمومی فدراسیون جهانی فوتبال را ندادند.

**تهران-آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در لندن با اشاره به بحران سوریه گفت: جنگ سوریه برنده ای ندارد.

**تهران -منابع خبری گزارش دادند، در بمباران جنگنده های آمریکایی به موصل، دستکم 35 نفر کشته و 133 نفر زخمی شدند.

**تهران-کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد: مایکل فلین مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا را به خاطر مدارکی در خصوص روابطش با مقامات روسیه، احضار کرده است.

**تهران- سخنگوی نیروهای ویژه سودان اعلام کردکه نیروهای سودان طی ماه های گذشته دو هزار و 107 نفر را از اسارت قاچاقچیان و تاجران انسان نجات دادند.

**بغداد-گروه تروریستی داعش، براساس اطلاعات منابع خبری از داخل موصل قصد دارد 5 هزار تن از اسیران خود را در بخش غربی این شهر در معرض بمباران هوایی قرار دهد و از همین رو مسئولان محلی خواستار دقت بیشتر نیروهای امنیتی، در هدف قراردادن مواضع داعش در موصل شدند.

**پکن-رئیسان جمهوری کره جنوبی و آمریکا برای اولین بار پس از پیروزی نامزد حزب لیبرال دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری کره، تلفنی گفت وگو کردند.
شبک**1392**انتشار دهنده: ابوالفضل بابایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.