ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20492
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور بی‌صدای معصومه ابتکار در شهریار / اعتراض فرهنگیان به صحبت‌های ابتکار

حضور بی‌صدای معصومه ابتکار در شهریار / اعتراض فرهنگیان به صحبت‌های ابتکار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری راه مبین، معصومه ابتکار در راستای توجیه عملکرد دولت به صورت چراغ خاموش و به دعوت اصلاح طلبان منطقه به سالن شهید کافی شهریار آمد. این حضور چند ساعته وی که با تأخیر نیز همراه بود در راستای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری راه مبین، معصومه ابتکار در راستای توجیه عملکرد دولت به صورت چراغ خاموش و به دعوت اصلاح طلبان منطقه به سالن شهید کافی شهریار آمد.

این حضور چند ساعته وی که با تأخیر نیز همراه بود در راستای توجیه عملکرد دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته و به دعوت اصلاح طلبان منطقه صورت گرفت که با حواشی و اعتراضاتی همراه بود.

معصومه ابتکار با حضور در سالن شهید کافی شهریار همزمان با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این شهر به تشریح استراژی انتخاباتی دولت دوحانی و توجیه عملکرد دولت در موضوعات محیط زیست پرداخت که این مراسم بدون تبلیغات و اطلاع رسانی مردمی در جمع محدودی از اصلاح طلبان شهریار و برخی فرهنگیان و معلمان که از محتوای مراسم بی خبر بوده و به دعوت و اصرار مدیران و مسئولان خود به این مراسم آمده بودند ، برگزار شد.

گفتنی است ، صحبت‌های ابتکار با اعتراض فرهنگیان حاضر در مراسم به‌دلیل بیان برخی مطالب ناملموس همراه بود که وی سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشته و مراسم را ترک کرد.

شهریار

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.