ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20494
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جشنواره آموزشی استاد شهید مطهری در مشهد

برگزاری جشنواره آموزشی استاد شهید مطهری در مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمدرضا دارابی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲.۳۰ همزمان با روز ولادت امام زمان(عج) با حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمدرضا دارابی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲.۳۰ همزمان با روز ولادت امام زمان(عج) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در  تالار ابن سینا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برترین فرآیندها و نوآوری‌های آموزشی کلان منطقه ۹ در اختتامیه جشنواره استاد شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی و تقدیر می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بزرگداشت شخصیت استاد شهید مطهری و مقام استاد، ارتقای کیفی آموزش و تقویت باورهای آموزشی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و تصریح کرد: شعار امسال جشنواره «تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ مبانی نظری و اقدامات عملی» است.

دارابی خاطرنشان کرد: طی فراخوان دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری بیش از ۷۰ فرایند و نوآوری آموزشی از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به این جشنواره ارائه شد که ۱۶ فرآیند از این میان برگزیده شده است؛ همچنین ۱۱ فرایند برتر از سایر دانشکده‌های منطقه ۹ در این جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند.

وی تجلیل از اساتید ارتقاء یافته، اساتید بازنشسته طی سال ۹۵، اساتید نمونه آموزشی و گروه‌های آموزشی که بهترین وب سایت را دارند و یادبود اساتید درگذشته را از برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره عنوان کرد.

دکتر اعتضاد رضوی، مدیرمرکزمطالعات وتوسعه آموزش پزشکی و دبیر علمی جشنواره شهید مطهری نیز این رویداد را زمینه‌ساز شناسایی فرایندهای مطلوب دانشگاهی در حوزه آموزش و ایجاد فضای مناسب علمی جهت حضور اساتید در عرصه تولید علم و دانش دانست.

وی حیطه‌های جشنواره امسال را تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، یاددهی و یادگیری، مدیریت و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی، ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه) و طراحی و تولید محصولات آموزشی عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جشنواره کشوری شهید مطهری در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی و یاددهی و یادگیری مقام دوم را دربین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.