ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20553
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
پدر شهیدان کلانتری‌دزفولی میهمان فرزندانش شد

پدر شهیدان کلانتری‌دزفولی میهمان فرزندانش شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، پدر شهیدان مرضیه، علیرضا و حمیدرضا کلانتری‌دزفولی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندانش شد. پیکر پاک پدر شهیدان مرضیه، علیرضا و حمیدرضا کلانتری‌دزفولی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، پدر شهیدان مرضیه، علیرضا و حمیدرضا کلانتری‌دزفولی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندانش شد.

پیکر پاک پدر شهیدان مرضیه، علیرضا و حمیدرضا کلانتری‌دزفولی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بسیجیان و دوستان و همرزمان شهدا از مسجد فاطمه زهرا(س) کوی سعدی اهواز تشییع شد.

جمعی از مسئولان محلی نیز در آیین تشییع پیکر پاک پدر شهیدان مرضیه، علیرضا و حمیدرضا کلانتری‌دزفولی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز حضور یافتند و یاد این پدر شهید را گرامی داشتند.

 پس از برگزاری آیین تشییع، با بدرقه دوستان، آشنایان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا پیکر پاک پدر شهیدان مرضیه، علیرضا و حمیدرضا کلانتری‌دزفولی در آرام ابدیش در قطعه 3 گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهید حمیدرضا کلانتری‌دزفولی فرزند رحیم در تاریخ ششم بهمن ماه سال 1344 دیده به جهان گشود و در تاریخ 19 اسفند ماه سال 1359 در سن 15 سالگی به شهادت رسید.

بانوی شهیده مرضیه کلانتری‌دزفولی در سوم آبان ماه سال 1338 به دنیا آمد و در بیستم اسفند ماه سال 1359 به فیض شهادت نائل شد.

شهید حمیدرضا کلانتری‌دزفولی، در 20 بهمن ماه سال 1340 پا به عرصه وجود نهاد و در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال 1366 در سن 26 سالگی شهید شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.