ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 20622
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۱۲
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
تبلیغات میدانی طرفداران انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی درجمکران

تبلیغات میدانی طرفداران انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی درجمکران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا؛ این فعالان انتخاباتی که دربین انها تعداد زیادی طلبه و روحانی دیده می شد به صورت زنجیر وار از مسیر حرم تا جمکران را پوشش می دادند، به گونه ای که تمام محدوده بلوار پیامبر اعظم و خیابان ها و پارکینگ های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا؛ این فعالان انتخاباتی که دربین انها تعداد زیادی طلبه و روحانی دیده می شد به صورت زنجیر وار از مسیر حرم تا جمکران را پوشش می دادند، به گونه ای که تمام محدوده بلوار پیامبر اعظم و خیابان ها و پارکینگ های اطراف جمکران محل تبلیغ آنان برای رئیسی بود.
در دست داشتن پوسترهای ابراهیم رئیسی، توزیع زندگی نامه وی، تبلیغ چهره به چهره و پاسخ به سوالات از مهم ترین اقدام های تبلیغی حامیان رئیسی در شب نیمه شعبان در قم و مسجد جمکران بود.
شماری از انان اقدام به توزیع و گاه قرائت یک بیانیه بدون امضا می کردند که در ان اتهاماتی علیه مسوولان مطرح شده بود.
برخی از این فعالان انتخاباتی و تبلیغاتی افراد نیز بسته های شیرینی که درون آن تصاویر سید ابراهیم رئیسی بود را در بین جمعیت توزیع می کردند.
تبلیغات هواداران سید ابراهیم رئیسی در شب نیمه شعبان در مسیر ،حوالی و گاه داخل مسجد جمکران در نبود طرفداران دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انجام گرفت.
خبرنگار : بهمن اظمینان ***انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
7401/ 6133/6034

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.