ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20632
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۲۶
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
مراقب باشیم مدعیان دورغین مهدویت ما را منحرف نکنند

مراقب باشیم مدعیان دورغین مهدویت ما را منحرف نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، حجت الاسلام عباسی در همایش رسالت زنان منتظر در حسینیه المهدی مهدیشهر اظهار کرد: مسئله منجی گرایی مختص به اعتقادات شیعیان و اسلام نیست بلکه تمام بشریت به آن اعتقاد دارند و این فطرت بشریت است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، حجت الاسلام عباسی در همایش رسالت زنان منتظر در حسینیه المهدی مهدیشهر اظهار کرد: مسئله منجی گرایی مختص به اعتقادات شیعیان و اسلام نیست بلکه تمام بشریت به آن اعتقاد دارند و این فطرت بشریت است.

وی تصریح کرد: ادیان غیر الهی مانند هندوها که مزخرفترین آیین را دارند هم باور دارند که در آخر الزمان یکی می آید و انسان را نجات می دهد.

این کارشناس مسائل مهدویت افزود: این اعتقاد بشریت به مسئله منجی باعث حضور افراد سودجو شده است و با سوء استفاده از اعتقادات افراد دارند درآمد زایی می کنند.

عباسی اضافه کرد: مسئله مهدویت و منجی گرایی چیزی است که صد در صد به آن نیاز داریم بنابراین دشمن می آید و روی آن سرمایه گذاری می کند تا با سوء استفاده سود اقتصادی، نظامی و .. ببرد.

وی اذعان کرد: مدعیان دروغین مهدویت بسیار زیاد هستند و متاسفانه عده ای افراد زود باور و ناآگاه نیز این ادعای کذب را باور می کنند.

این کارشناس بیان کرد: رسالت زنان منتظر این است که در برابر این فتنه های آخر الزمان مراقب باشند در دام این شیاطین نیفتند و آگاهی و علم و فهم خود را افزایش دهند.

عباسی با بیان اینکه باید حوادث آخر الزمان را بشناسیم، خاطر نشان کرد: علاوه بر تقوای الهی و عمل به دستورات خداوند باید اندیشه ها و خرافات دشمنانی که می خواهند انحراف در مسئله مهدویت ایجاد کنند را بشناسیم تا دچار انحراف نشویم.

وی به 5 علائم قطعی ظهور امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: این علائم هدف نیست و وسیله است و ما را به هدف نزدیک می کند.

کارشناس مسائل مهدویت اظهار کرد: خروج سفیانی از شام بعد از نیمه رجب اولین عللائم ظهور است که بر کشورهای منطقه مسلط می شود و بسیار جنایت می کند و روز به روز قدرتش نیز زیاد می شود.

عباسی با بیان اینکه برخی ها داعش را همان سفیانی می دانند، تصریح کرد: داعش سفیانی نیستند چرا که سفیانی از شام خروج می کند و داعش از شام خروج نکردند بلکه از موصل خروج کردند و قدرت داعش نیز روز به روز دارد کمتر می شود.

کارشناس مهدویت خروج یمانی از یمن را دومین علائم ظهور دانست و افزود: یمانی همزمان با سفیانی خروج می کند اما در مقابله با سفیانی و دعوت حق می کند.

عباسی، صیحه آسمانی، خسف در بیداءو قتل نفس زکیه را سه علائم دیگر ظهور بیان کرد و ادامه داد: تمام این علائم به مدت 6 ماه اتفاق می افتد و پس از آن حضرت ظهور می کند.

وی تاکید کرد: هر کسی در عصر غیبت ادعا کرد که با امام زمان در ارتباط است و یا اینکه نائب خاص امام زمان(عج) است بدانیم که دروغگو است و هر کسی هم که بحث مرجعیت و ولایت فقیه را می زند سر در آبشخور دشمن دارد و می خواهد نظام اسلامی را از بین ببرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.