ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20643
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۴۶
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی سبک سازی می شود/تنها خودروهای با مقصد حرم امکان تردد می یابند

ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی سبک سازی می شود/تنها خودروهای با مقصد حرم امکان تردد می یابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، کمال سرویها در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر رضوی از معضلات دیرینه این کلانشهر است که باید فکری به حال آن شود.وی بیان کرد: از این رو ساماندهی ترافیک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، کمال سرویها در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر رضوی از معضلات دیرینه این کلانشهر است که باید فکری به حال آن شود.
وی بیان کرد: از این رو ساماندهی ترافیک این محدوده در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفت که با همکاری استانداری و آستان قدس مشاوری برای تهیه و تدوین طرح تعیین شده و طبق طرح اولیه فقط خودروهایی مجاز به تردد در اطراف حرم رضوی خواهند بود که مقصدشان حرم باشد.
وی با اشاره به عملکرد شورای چهارم شهر مشهد افزود: نوسازی چهار هزار و 400 دستگاه تاکسی فرسوده، خرید 400 دستگاه اتوبوس و ساخت 114 مسجد از اقدامات شورای شهر و مدیریت شهری است.
سرویها ادامه داد: همچنین با جایگزینی رویکرد زائر محور به جای گردشگر محور، ساخت زائرسراهای ارزان قیمت از سال 93 در مشهد با همکاری مراکز استانها آغاز شد که تاکنون هشت باب زائرسرا به بهره برداری رسیده و 20 زائرسرای دیگر نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: همچنین در حاشیه شهر و در موضوع ساماندهی کشف رود اقدامات خوبی انجام شد و بیش از 80 بوستان در سطح شهر ساخته شد که نیمی از این تعداد در حاشیه شهر ایجاد شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در شورای چهارم خط دوم مترو مشهد به سرانجام رسید و عملیات اجرای خط سوم نیز آغاز شد که در در دوره پنجم به سرانجام خواهد رسید.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** منتشر کننده: علی اصغر ایزدی
7505/5132

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.