ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20675
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

ارتفاعات استراتژیک در جاده «تدمر-بغداد» آزاد شد

خبرگزاری تسنیم: از صبح امروز عملیات  اخراج دومین گروه از افراد مسلح مخالف روند آشتی به همراه اطرافیانشان از محله «برزه» در شمال شرقی پایتخت پس از دو روز وقفه آغاز شد.  بر اساس این گزارش، هشت دستگاه اتوبوس حامل 300 فرد مسلح از محله برزه به سمت ادلب مهمترین دژ تروریست‌های تکفیری(غیر از داعش) […]

خبرگزاری تسنیم: از صبح امروز عملیات  اخراج دومین گروه از افراد مسلح مخالف روند آشتی به همراه اطرافیانشان از محله «برزه» در شمال شرقی پایتخت پس از دو روز وقفه آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش، هشت دستگاه اتوبوس حامل 300 فرد مسلح از محله برزه به سمت ادلب مهمترین دژ تروریست‌های تکفیری(غیر از داعش) خارج شد و روند اخراج تروریست‌های باقی‌مانده ادامه دارد.
 
روند اخراج افراد مسلح برزه طی هفته جاری در پی مانع‌تراشی گروه‌های مسلح در برابر مفاد توافق آشتی متوقف شده بود، این گروه‌ها خواهان خروج با سلاح‌های سنگین خود به سمت غوطه شرقی شده بودند که دولت سوریه آن را نپذیرفت.
 
این در حالی است که منابع سوری از دستیابی به توافقی خبر داده‌اند که بر اساس افراد مسلح محله «تشرین»‌در مجاورت محله برزه طی ساعات آینده این منطقه را تخلیه خواهند کرد.
 
از حمص هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش معدن المشیرفه در کوه‌های الشومریه و محمیمه التلیله در شرق تدمر در حومه شرق حمص را پس از درگیری با تروریست‌های داعشی آزاد کردند.
 
آزادسازی ارتفاعات استراتژیک «صبیحیه» مشرف بر جاده «تدمر-بغداد» دستاورد مهم نیروهای ارتش سوریه در حومه حمص بود که امنیت فرودگاه «السین» از سمت شمال غربی پس از آزادسازی مهمترین تپه‌های اطراف آن را تامین می‌کند.  
 
در حلب نیز نیروهای ارتش در محور «خناصر-اثریا» حمله شدید تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش در این محور را دفع کردند که در نتیجه آن شمار زیادی از داعشی‌ها کشته و یا زخمی شدند و تعداد زیادی خودرو و جنگ افزار آنها منهدم شد.
 
منابع میدانی تاکید کردند امنیت جاده خناصر به اثریا جاده مواصلاتی به شهر حلب از سوی نیروهای ارتش تامین شده است.
 
خبر دیگر  اینکه گروه تروریستی داعش تمام مقرها و  انبارهای تسلیحات گروه تروریستی موسوم به تجمع فاستقم کما امرت در شهرک «بابسقا» در نزدیکی مرزهای ترکیه را پس از حمله گسترده به این مواضع به سیطره خود درآوردند که طی آن شماری از تروریست‌های دو طرف به هلاکت رسیده و یکی از سرکردگان تجمع فاستقم هم به اسارت احرار الشام درآمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.