ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20736
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۴:۴۵
  • 62 بازدید
  • ارسال توسط :
سفر تولیت حرم علوی به تهران در آینده نزدیک/ افتتاح بیمارستان امیر‌المومنین (ع) نجف با کمک ایرانی‌ها

سفر تولیت حرم علوی به تهران در آینده نزدیک/ افتتاح بیمارستان امیر‌المومنین (ع) نجف با کمک ایرانی‌ها

هادی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: آستان مقدس علوی با تلاش ستاد بازسازی عتبات عراق در 3 سال پیش برنامه ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین نجف را که می‌توان آن را مهم‌ترین بیمارستان تخصصی در بخش‌های مختلف پزشکی نامید در دستور کار قرار داد که هم‌اکنون در مراحل پایانی ساخت آن است. […]

هادی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: آستان مقدس علوی با تلاش ستاد بازسازی عتبات عراق در 3 سال پیش برنامه ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین نجف را که می‌توان آن را مهم‌ترین بیمارستان تخصصی در بخش‌های مختلف پزشکی نامید در دستور کار قرار داد که هم‌اکنون در مراحل پایانی ساخت آن است.

وی افزود: ظرف 2 یا 3 هفته آینده حجت‌الاسلام والمسلمین سید نزار حبل‌المتین تولیت آستان مقدس علوی جهت مذاکره نهایی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دیدار با حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به ایران آمده و مذاکرات خود را در خصوص زمینه‌های افتتاح و فعالیت این بیمارستان انجام می‌دهد. 

مشاور تولیت و خادم حرم علوی تصریح کرد: این بیمارستان تخصصی در 3 کیلومتری حرم مطهر امیرالمؤمنین قرار دارد که فعالیت خود را به نام نامی امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در زمان بهره‌برداری با 110 تخت آغاز خواهد کرد.

انصاری خاطرنشان کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین نجف در بخش‌های مختلف قلب و عروق، بیماری‌های داخلی و …. خدمات تخصصی و ویژه‌ای را به بیماران ارائه خواهد داد.

مشاور تولیت و خادم حرم علوی در پایان گفت: به علت ضعف موجود آموزش کادر درمان در عراق، کادر درمان بیمارستان امیرالمؤمنین نجف در ایران آموزش‌های لازم را دیده‌اند ضمن اینکه در این بخش به هیچ وجه موضوع ایرانی و عراقی وجود ندارد چرا که همگی ما زیر پرچم واحد اسلام و آرمان‌های آن قرار داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.