ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20836
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۱۴
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده مجلس: آمریکا عامدانه پای روسیه را به افغانستان کشانده است

نماینده مجلس: آمریکا عامدانه پای روسیه را به افغانستان کشانده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، «عبدالرحمان رحمانی» نماینده استان بلخ در مجلس افغانستان روز شنبه در نشست علنی افزود که بالگردهائی که در منطقه تحت کنترل طالبان در شهرستان «صیاد» استان سرپل فرود آمده اند، به احتمال زیاد روسی هستند.رحمانی گفت که فضای این کشور در حال حاضر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، «عبدالرحمان رحمانی» نماینده استان بلخ در مجلس افغانستان روز شنبه در نشست علنی افزود که بالگردهائی که در منطقه تحت کنترل طالبان در شهرستان «صیاد» استان سرپل فرود آمده اند، به احتمال زیاد روسی هستند.
رحمانی گفت که فضای این کشور در حال حاضر تحت کنترل آمریکا است و بدون اجازه آنان هوپیماهای غیر نظامی افغان نیز نمی توانند در نقطه ای فرود بیایند، حال چگونه امکان دارد که بالگردهای نظامی روسیه در منطقه تحت کنترل طالبان فرود آیند.
معاون فرمانده ارتش افغانستان نیز تائید کرده است که 2 فروند بالگرد ناشناس در شهرستان «صیاد» استان سرپل در شمال این کشور در منطقه تحت کنترل طالبان فرود آمده اند.
پیش از این نیز چند بار در استان های «ننگرهار»، «بدخشان»، فاریاب» و برخی از استان های ادعاهای از فرود بالگردهای ناشناس و انتقال سلاح و مهمات، و جنگجویان داعش خبر داده بودند.
سال گذشته «ظاهر قدیر» نماینده استان ننگرهار و معاون اول پیشین مجلس افغانستان اعلام کرده بود که بالگردهای آمریکایی جنگجویان داعش را در استان ننگرهار انتقال می دهد.
رحمانی تاکید کرد که آمریکا برای گسترش ناامنی در افغانستان برنامه دارد که باید جلوی آن گرفته شود؛ در غیر این صورت، وضعیت بسیار وخیم تر از امروز خواهد شد.
«نادرشاه بحر» نماینده استان «غور» نیز گفت که مقامات آمریکا در باره اوضاع افغانستان دچار تناقض گوئی شده اند و در شرایطی که چند روز پیش یکی از مقامات نظامی آمریکا اعلام کرد در سال 2017 داعش از این کشور پاکسازی می شود، اما به تازگی یک مقام اطلاعاتی واشنگتن گفته است که با گذشت هر روز وضعیت امنیتی افغانستان وخیم خواهد شد.
شماری از آگاهان ابراز عقیده کرده اند که آمریکا برای حضور درازمدت در افغانستان نیازمند تقویت تحرکات گروه های مسلح مخالف در این کشور است.
آساق*291*1610

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.