ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20886
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم برابر پاس اندیمشک به پیروزی رسید

تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم برابر پاس اندیمشک به پیروزی رسید

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرنگی کاران قمی در اولین مسابقه خود از لیگ برتر کشتی فرنگی در خانه حریف به یک پیروزی دل‌نشین دست پیدا کردند و فصل جدید لیگ کشتی فرنگی را با پیروزی آغاز کردند. وی افزود: در هفته اول دور رفت لیگ کشتی فرنگی،  تیم‌های پاس اندیمشک […]

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرنگی کاران قمی در اولین مسابقه خود از لیگ برتر کشتی فرنگی در خانه حریف به یک پیروزی دل‌نشین دست پیدا کردند و فصل جدید لیگ کشتی فرنگی را با پیروزی آغاز کردند.

وی افزود: در هفته اول دور رفت لیگ کشتی فرنگی،  تیم‌های پاس اندیمشک و شهدای مدافع حرم قم  از گروه الف به مصاف هم رفتند که در این مسابقه فرنگی کاران استان قم با هدایت روح الله میکاییلی توانستند با پیروزی در ۶ وزن و شکست در ۲ وزن در نهایت با قاطعیت حریف را مغلوب کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: این مسابقه در خانه کشتی شهر اندیمشک برگزار شد و در پایان تیم شهدای مدافع حرم قم با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و اولین پیروز تیم کشتی قم بر روی تشک امید قادری بود که در وزن ۵۹ کیلوگرم برابر بهروز ملکی از پاس ۱۲ بر ۵ به برتری رسید.

وزیری بیان داشت: در وزن  ۶۶ کیلوگرم مسابقه علیرضا پاسالاری از قم و پیمان رضایی از پاس اندیمشک با برتری نماینده خوزستان همراه شد اما در وزن  ۷۱ کیلوگرم بهنام افشارنیک  از تیم شهدای مدافع حرم قم ۳ بر یک از سد محمد حسن حسینی از پاس اندیمشک گذشت.

وی عنوان کرد: در وزن ۷۵ کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر نامدار استان قم که از بند مصدومیت رها شده در دیدار برابر علی نوروزی ۵ بر یک به پیروزی رسید و در وزن ۸۰ کیلوگرم، رقابت نزدیک علی زینتی رفاه از استان قم برابر مجید دهقان از پاس با برتری ۴ بر ۳ زینتی رفاه از قم همراه بود.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در دسته ۸۵ کیلوگرم مهدی ابراهیمی، کشتی گیر قمی و قهرمان جوانان آسیا برابر امیر رضا نرگسی از پاس اندیمشک ۷ بر ۳ برنده شد و در وزن ۹۸ کیلوگرم علی اکبر حیدری از تیم کشتی قم ۵ بر ۴ مهدی کشاورز را شکست داد.

وزیری افزود: در آخرین مبارزه نیز در دسته ۱۳۰ کیلو محمد جواد جمال از قم برابر شادمان عظیمی از پاس اندیمشک ۵ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد اما در مجموع این تیم کشتی قم بود که برنده این پیکار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.