ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20913
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
  • 379 بازدید
  • ارسال توسط :

استقبال استونی از پیوستن ناتو به ائتلاف آمریکایی ضد داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سون میکسر، رییس دستگاه دیپلماسی استونی پس از دیدار با رز گوتمولر، معاون دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اظهار کرد، کشورش از این که ناتو به طور رسمی به ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه گروه تروریستی داعش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سون میکسر، رییس دستگاه دیپلماسی استونی پس از دیدار با رز گوتمولر، معاون دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اظهار کرد، کشورش از این که ناتو به طور رسمی به ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه گروه تروریستی داعش بپیوندد، استقبال خواهد کرد.

پیش از این آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفته بود که مذاکرات و رایزنی‌ها درباره پیوستن ناتو به عملیات علیه داعش احتمالا در نشست سران این ائتلاف نظامی در بروکسل به مرحله جمع‌بندی خواهد رسید.

وزیر امور خارجه استونی تصریح کرد: ناتو سابقه‌ای طولانی در امر مبارزه با تروریسم از طرق مختلف دارد و در همین حال، ما از افزایش تاثیر و عملکرد این ائتلاف در این حوزه حمایت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از گام‌های موثر این خواهد بود که ناتو به روند مبارزه با داعش بپیوندد و استونی از این اقدام به طور قطع حمایت می‌کند.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه استونی، میکسر و گوتمولر همچنین درباره روابط ناتو و روسیه و همکاری میان اتحادیه اروپا و این ائتلاف نظامی به رایزنی پرداختند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.