ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20922
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده های عراقی 13 تن از افراد داعش را به هلاکت رساندند

جنگنده های عراقی 13 تن از افراد داعش را به هلاکت رساندند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،مرکز فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه اعلام کرد دست کم 13 تن از عناصر تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش عراق در منطقه القائم در غرب استان الانبار عراق به هلاکت رسیدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،مرکز فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه اعلام کرد دست کم 13 تن از عناصر تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش عراق در منطقه القائم در غرب استان الانبار عراق به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از بغداد، مرکز فرماندهی عملیات ارتش عراق در بیانیه ای تاکید کرد جنگنده های نیروی هوایی در عملیاتی ویژه مقر نشست تعدادی از سرکرده های گروه داعش را در شهر القائم هدف قرار دادند.

مرکز فرماندهی ارتش عراق افزود در این عملیات که با هماهنگی ستاد عملیات مشترک ارتش صورت گرفت دست کم 13 تن از عناصر داعش کشته شدند.

ارتش عراق در این بیانیه تاکید کرد سرکرده های تروریستی داعش در منطقه القائم در حال برنامه ریزی برای اجرای حملات تروریستی بر ضد شهروندان عراقی، ترور برخی از قضات و حمله به شهر حدیثه و اطراف الرطبه در ایام ماه مبارک رمضان بودند.

عملیات ارتش عراق بر ضد مواضع تروریست های داعش در استان الانبار همچنان ادامه دارد. دست کم 77 تروریست تکفیری از جمله 13 تن از سرکرده های داعش در حملات فوریه گذشته ارتش عراق در منطقه القائم کشته شدند.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.