ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20924
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
حشد شعبی: با نزدیک شدن به مرز سوریه جنگ دشوارتر می‌شود

حشد شعبی: با نزدیک شدن به مرز سوریه جنگ دشوارتر می‌شود

العالم – عراق جواد الطلیباوی با تأکید بر اینکه هماهنگی عالی میان نیروهای حشد شعبی در محورهای مختلف درگیری باعث تسریع در پایان عملیات شده است پیش بینی کرد: هر اندازه نیروهای ما به مرزهای سوریه نزدیکتر می شوند درگیری ها شدیدتر می شود و از این رو، خودمان را برای درگیری های دشوارتری آماده […]

العالم – عراق

جواد الطلیباوی با تأکید بر اینکه هماهنگی عالی میان نیروهای حشد شعبی در محورهای مختلف درگیری باعث تسریع در پایان عملیات شده است پیش بینی کرد: هر اندازه نیروهای ما به مرزهای سوریه نزدیکتر می شوند درگیری ها شدیدتر می شود و از این رو، خودمان را برای درگیری های دشوارتری آماده کرده ایم.

این فرمانده حشد شعبی افزود: ما نگران دخالت های بین المللی در این جنگ هستیم. از این رو از دولت عراق می خواهیم تا قاطعانه در مقابل دخالت کشورهایی که خواستار طولانی شدن جنگ با داعش در کشورمان هستند بایستد.

یادآور می شود نیروهای مشترک عراقی عملیات گسترده ای را با هدف بازپس گیری استان نینوا از گروه تروریستی داعش ادامه می دهند. این در حالی است که نیروهای حشد شعبی امروز شنبه اعلام کردند پس از آزادسازی چند روستا در اطراف بخش قیروان، جاده اصلی میان این بخش و شهر سنجار در غرب موصل را از کنترل تروریست های داعش خارج کردند.

216

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.