ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20958
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۳۵
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
روشنایی صحن و شبستان حضرت زهرا(س) آخرین مرحله عملیاتی این پروژه است

روشنایی صحن و شبستان حضرت زهرا(س) آخرین مرحله عملیاتی این پروژه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در مراسم تأمین، تمهید لوسترهای طرح توسعه حرم مطهر امام علی (ع) صحن و شبستان حضرت زهرا (س) که با حضور مقامات کشوری برگزار شد، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در جمع خبرنگاران گفت: عملیات ساخت پروژه صحن حضرت زهرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در مراسم تأمین، تمهید لوسترهای طرح توسعه حرم مطهر امام علی (ع) صحن و شبستان حضرت زهرا (س) که با حضور مقامات کشوری برگزار شد، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در جمع خبرنگاران گفت: عملیات ساخت پروژه صحن حضرت زهرا (س) از سال 1389 در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با 220 هزار مترمربع زیربنا در 2 بخش زیارتی و غیرزیارتی آغاز شده است.

حسن پلارک اظهار داشت: بخش غیر زیارتی این پروژه عظیم که در جهان اسلام حرف اول را می‌زند شامل ساختمان موزه، کتابخانه، اداری، مهمانسرا و غیره است.

وی با تأکید بر اینکه تمامی عملیات ساخت، تکمیل و دیگر مسایل مربوطه به دست توانمند هنرمندان ایرانی به انجام رسیده و قرار است بیش از یک هزار لوستر در 7 مدل در این صحن نصب شود، افزود: هزار و 162 لوستر در طبقات همکف، اول، زیرزمین اول و تمامی رواق‌ها برای ایجاد بهترین نورپردازی در صحن حضرت زهرا (س) نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت چنین پروژه عظیمی آن هم با این ابعاد و در حدود 4 سال چیزی کمتر از یک معجزه نیست، اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده صحن حضرت زهرا (س) تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

پلارک با قدردانی از حمایت و کمک‌های مردمی در ساخت و تکمیل پروژه‌های عتبات عالیات گفت: هموطنان برای اهدای نذورات خود و ارایه هر گونه کمک می‌توانند با مراجعه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات در این نعمت الهی سهیم باشند.

در آیین رونمایی از لوسترهای صحن حضرت زهرا(س)، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی دیگر از مسئولان کشوری حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.