ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21056
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۰۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست علمای مسلمان فیلیپین در سایه تهدیدهای تروریستی

نشست علمای مسلمان فیلیپین در سایه تهدیدهای تروریستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «سان استار»، در این نشست که با هدف اعلام مخالفت با داعش در جزیره «میندانائو» با حضور 300 عالم دینی از سراسر فیلیپین برگزار شد،  علما با محکوم کردن اعمال تروریستی داعش که به اسم اسلام […]

نشست علمای مسلمان فیلیپین در سایه تهدیدهای تروریستی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «سان استار»، در این نشست که با هدف اعلام مخالفت با داعش در جزیره «میندانائو» با حضور 300 عالم دینی از سراسر فیلیپین برگزار شد،  علما با محکوم کردن اعمال تروریستی داعش که به اسم اسلام انجام می‌شود، گفتند: آموزش مجدد اصول حقیقی اسلام برای درک اسلام، عدالت، مهربانی و صلح ضروری است.
گروه تروریستی داعش قبل از برگزاری این نشست با صدور اعلامیه‌ای شرکت‌کنندگان در این نشست را تهدید به حمله کرده بودند.
در این اعلامیه نوشته شده بود: «به خانواده‌های علما هشدار می‌دهیم که به آن‌ها اعلام کنند در این نشست شرکت نکنند زیرا اگر در مسیر برگزاری نشست و یا در پایان آن هرگونه اتفاقی برای آن‌ها بیافتد، مسئولیت آن بر عهده خودتان است و ما در این رابطه هشدار دادیم».
ژنرال «کارلیتو گالوز جونیور» از فرماندهان بلندپایه نظامی فیلیپین در میندانائو در جنوب این کشور که جولانگاه تروریست‌ها است، با قدردانی از علما و نقش آن‌ها در مبارزه با تروریسم گفت: حفظ امنیت، وظیفه‌ای مشترک بین تمام گروه‌های جامعه اعم از علما، بخش‌های دولتی، دانشگاهی و مذهبی است.
فیلیپین، از کشورهای جنوب شرق آسیا است، اسلام در قرن هشتم قمری به این کشور راه یافت، مسلمانان پس از مسیحیان بزرگترین اقلیت دینی فیلیپین را تشکیل می‌دهند. گروهی از مسلمانان به موروها شهرت دارند و بیشتر در میندانائو، سولو و سایر جزایر جنوبی این کشور زندگی می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.