ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21086
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
  • 167 بازدید
  • ارسال توسط :
اجبار فرهنگیان برای شرکت در همایش فرهنگیان حامی روحانی در شهریار

اجبار فرهنگیان برای شرکت در همایش فرهنگیان حامی روحانی در شهریار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از   راه مبین، همایش فرهنگیان حامی روحانی بعدازظهر امروز با سخنرانی فولاوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد که تعداد بسیاری از حاضران از محتوای برنامه بی‌خبر بوده و به اصرار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از   راه مبین، همایش فرهنگیان حامی روحانی بعدازظهر امروز با سخنرانی فولاوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد که تعداد بسیاری از حاضران از محتوای برنامه بی‌خبر بوده و به اصرار مدیران و مسئولان خود با فرض این‌که موضوع همایش مربوط به آموزش دانش‌آموزان است و نه تبلیغ یک کاندیدای خاص، شرکت کردند.

 بسیاری از معلمان و مربیان پیش دبستانی در گروه‌های تلگرامی کاری خود و یا بعضأ با پیامک و تماس تلفنی مدیران بالایی دعوت به همایشی شدند که در مکان دولتی، با امکانات دولتی و با حضور مدیران دولتی برای دولت روحانی تبلیغ کرده و قبل مراسم هیچ‌گونه اطلاعی از محتوای برنامه به شرکت‌کنندگان داده نشده و فقط جمعیت شرکت‌کنندگان برای برگزارکنندگان آن اهمیت داشت.

موضوع جالب تر اصرار بر حضور شرکت‌کنندگان این مراسم در میتینگ اصلاح‌طلبان در سالن شهید کافی شهریار با حضور معصومه ابتکار است که این مراسم نیز با حواشی همراه بود.

همگان واقف‌اند که استفاده از امکانات دولتی برای مصارف انتخاباتی مجاز نبوده و استفاده ابزاری از قشر زحمت کش و فرهیخته فرهنگی نیز صحیح نیست و این موضوع جای بسی تأمل دارد.

یکی از معلمان اظهار داشت: در روزهای گذشته طی پیامک و تماس دعوت به همایشی در سالن شهید منتظری شدیم اما از محتوای آن چیزی نگفته و فقط اصرار به حضور داشتند.

وی گفت: خیلی از همکاران با تصور اینکه مراسم در راستای موضوعات آموزشی و اداری میباشد شرکت کردند اما فضای همایش کاملأ انتخاباتی بوده و فقط برای تبلیغ روحانی برگزار شده بود و بسیاری از همکاران از بیم برخورد آقایان که یا خود کاندیدای شورای شهر شده یا نزدیکانشان کاندید شده و دائم در گروه‌های کاری تبلیغ آنان را می‌کنند در همایش شرکت کردند و پس از پایان همایش به میتینگ اصلاح‌طلبان در سالن شهید کافی شهریار سوق داده شدیم.

حال نکته قابل توجه اینجاست که با توجه به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال برای تبلیغ انتخاباتی، چه توجیهی توسط مدعیان قانون‌گرایی برای این برنامه وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.