ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21092
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
رفع مشکل نوسانات آب آشامیدنی 23 روستای گیلان

رفع مشکل نوسانات آب آشامیدنی 23 روستای گیلان

محبعلی رنج ور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از بازسازی خط انتقال مجتمع آبرسانی پرندان شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد: 50 متر از خط انتقال این مجتمع آبرسانی بر اثر جاری شدن سیلاب و رانش زمین تخریب شده بود که با تلاش جهادی کارکنان امور آبفار شهرستان رودسر در 3 روز […]

محبعلی رنج ور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از بازسازی خط انتقال مجتمع آبرسانی پرندان شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد: 50 متر از خط انتقال این مجتمع آبرسانی بر اثر جاری شدن سیلاب و رانش زمین تخریب شده بود که با تلاش جهادی کارکنان امور آبفار شهرستان رودسر در 3 روز مورد بازسازی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان افزود: با بازسازی خط انتقال مجتمع آبرسانی پرندان، آب آشامیدنی 202 خانوار وصل شد.

وی هزینه انجام این کار را بیش از 100 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: مجتمع آبرسانی پرندان محل تامین آب شرب 8 روستای بخش رحیم آباد است.

این مقام مسئول همچنین از رفع مشكل آب آشامیدنی 23 روستای شهرستان رودسر خبر داد و متذکر شد: با تعمیر و راه اندازی پمپ سانتریفیوژ مجتمع آبرسانی پیرمحله، مشکل نوسانات آب آشامیدنی یک هزار و 320 مشترک این روستاها برطرف شد.

مدیرعامل آبفار گیلان منبع تامین آب شرب مجتمع آبرسانی 23 روستایی پیرمحله را یک حلقه چاه عمیق و خط سفیدآب دانست و یادآور شد: بیش از 40 میلیون ریال برای این کار هزینه شده است.

وی با اشاره به ترمیم خط انتقال مجتمع آبرسانی 84 روستایی سرداران شهید فومن،تصریح کرد:با شناسایی و ترمیم یک فقره شکستگی خط انتقال 200 میلی متری مجتمع آبرسانی سرداران شهید فومن، از هدر رفتن این میزان آب شرب جلوگیری بعمل آمد.

رنج ور  با بیان اینکه برای ترمیم این شکستگی بیش از 30 میلیون ریال هزینه شد،گفت:مجتمع آبرسانی سرداران شهید فومن که در روستای باغبانان واقع شده، تامین کننده آب آشامیدنی 84 روستای شهرستان‌های فومن، صومعه سرا و بندرانزلی است.

مدیرعامل آبفار گیلان از سنجش سلامت آب شرب روستاهای اوتارمحله و محمودآباد شهرستان تالش، بیان کرد: بازدید‌ها و آزمایش‌های سنجش سلامت آب شرب روستاها بطور مستمر و دوره‌ای در شهرستان تالش انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از آب شرب مجتمع خطبه سرا، افزود:این آزمایش‌ها جهت اطمینان از کیفیت مناسب آب آشامیدنی 3 هزار و 500 مشترک در 19 روستای بهره مند از این مجتمع در آزمایشگاه سیار شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان انجام شد.

رنج ور اضافه کرد: در زمان کنونی 29 هزار و 390 مشترک در شهرستان تالش از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.