ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21137
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۰۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
دلخوری خانواده‌ شهدا از لیست‌های دروغین

دلخوری خانواده‌ شهدا از لیست‌های دروغین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سلگی رییس کمیته فرزندان شاهد و خانواده شهدا در ستاد مرکزی حجت الاسلام رییسی، در گفت و گو با فارس گفت: در ایام پر شور تبلیغات انتخاباتی بعضی از رسانه‌ها و کانال های تلگرامی به نام خانواده شهدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سلگی رییس کمیته فرزندان شاهد و خانواده شهدا در ستاد مرکزی حجت الاسلام رییسی، در گفت و گو با فارس گفت: در ایام پر شور تبلیغات انتخاباتی بعضی از رسانه‌ها و کانال های تلگرامی به نام خانواده شهدا لیست منتشر می‌کنند که از اساس کذب و دروغ است.

وی افزود: این مطالب که یک حرکت غیر اخلاقی و باعث بهت و حیرت خانواده شهداست باعث دلخوری و دلشکستگی این عزیزان شده است.

سلگی اظهار داشت: روز سه شنبه حدود ۳ هزار نفر از فرزندان شهدا با حجت الاسلام رییسی دیدار خواهند داشت که پس از آن لیستی منتشر خواهیم کرد و اسامی خانواده‌هایی که از وی حمایت کردند را اعلام می‌کنیم. همچنین دختر شهید کاوه و شهید زین الدین نیز بیانیه این خانواده ها را قرائت خواهند کرد.

وی گفت: در حال حاضر فرزند شهید کاوه، برادر شهید حسین فهمیده و برادر شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی در ستاد حامیان حجت الاسلام رییسی فعالیت می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.