ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21209
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۳۹
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
غول آلمانی در دستان داعش چه می کند!+عکس

غول آلمانی در دستان داعش چه می کند!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز به نقل از اویس، تصویر پیش رو مربوط به دو تروریست روس عضو داعش می باشد اما چیزی عجیب موجود در این تصویر اسلحه ای است که آنان در دست دارند. آنها در دستانشان غول آلمانی شرکت هکلر- کخ را دارند که باید پرسید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز به نقل از اویس، تصویر پیش رو مربوط به دو تروریست روس عضو داعش می باشد اما چیزی عجیب موجود در این تصویر اسلحه ای است که آنان در دست دارند. آنها در دستانشان غول آلمانی شرکت هکلر- کخ را دارند که باید پرسید چگونه به دستان آنها رسیده است. آیا این سند دیگری از حمایت غربی ها از تروریست های وهابی داعش نیست؟
ناگفته نماند اسلحه هجومی HK416  توسط شرکت آلمانی هکلر – کخ طراحی و ساخته شده است و یک شبیه سازی از سلاح M4 آمریکایی است . این سلاح تمام اتوماتیک با کالیبر ۵٫۵۶ میلیمتری خود و دامنه تیراندازی ۶۰۰ متری یکی از بهترین ساخته های شرکت هکلر – کخ می باشد و توانسته در بین خطرناکترین سلاح های جهان قرار گیرد. طبق اسناد منتشر شده نرخ شلیک این اسلحه ۷۰۰ تا ۹۰۰ گلوله در دقیقه است!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.