ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21215
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
سهم ۴۷ درصدی شهرستان اصفهان از مجموع شعب اخذ رأی استان

سهم ۴۷ درصدی شهرستان اصفهان از مجموع شعب اخذ رأی استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرماندار اصفهان در نشستی با مدیرکل و مدیران ستادی و شهرستانی بنیاد شهید اصفهان با اشاره به حماسه انخابات 29 اردیبهشت ماه، اظهار کرد:  در بین شهرستان ها و مراکز اخذ رأی، شهرستان اصفهان با دارا بودن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرماندار اصفهان در نشستی با مدیرکل و مدیران ستادی و شهرستانی بنیاد شهید اصفهان با اشاره به حماسه انخابات 29 اردیبهشت ماه، اظهار کرد:  در بین شهرستان ها و مراکز اخذ رأی، شهرستان اصفهان با دارا بودن 964 شعبه اخذ رای در 14 شهر و 180 روستا بیشترین میزان از شعب را به خود اختصاص داده است.

احمد رضوانی سهم شهرستان اصفهان در انتخابات استان را 47 درصد اعلام کرد و گفت: سهم بالا اصفهان در انتخابات، حجم بالای اقدامات و دقت و برنامه ریزی را طلب می کند.

وی رای مردم را به فرموده مقام معظم رهبری فصل الحطاب خواند و عنوان کرد: بنابر فرمایش ایشان، وظیفه همه ما مر قانون است و در همین زمینه همه مجریان و دست اندرکاران موظف به رعایت مر قانون هستند.

فرماندار اصفهان افزود: ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته حضور گسترده ای داشتند و با این حضور و مشارکت جمهوری اسلامی را بیمه کردند.

رضوانی با اشاره به تلاش های دست اندرکاران انتخابات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در کمال آرامش، عنوان کرد: هدف ما، بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، چراکه این مردم شایسته تکریم و خدمت صادقانه هستند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با وجود مشکلات و نواقص، تلاش زیادی برای رفع مشکلات خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران کرده است و در این راه اقدامات موثری انجام داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.