ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21236
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
  • 278 بازدید
  • ارسال توسط :
چگونگی تشخیص فرد اصلح

چگونگی تشخیص فرد اصلح

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، روز جمعه ملت ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، سرنوشت کشورمان را در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌کنند؛ وضعیت اقتصاد، تولید کالای ایرانی، اشتغال جوانان و سایر مسایل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و هر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، روز جمعه ملت ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، سرنوشت کشورمان را در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌کنند؛ وضعیت اقتصاد، تولید کالای ایرانی، اشتغال جوانان و سایر مسایل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و هر آنچه که به اقتدار و عزت کشورمان مربوط می‌شود را با انتخاب خود برای آینده رقم می‌زنیم.

انتخابی آگاهانه و از روی فکر و اندیشه چرا که به فرمودۀ نائب بر حق امام زمان (عج) همانطور که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است؛ (بنابراین) بگردید و نامزد اصلح را پیدا کنید.

همانطور که شهدای ما آگاهانه مسیر اسلام و پشتیبانی از ولایت را انتخاب کردند ما هم با انتخابی آگاهانه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم تا بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظاره‌گر باشیم.

فراموش نکردیم و نخواهیم کرد پیام شهدایمان را که خواهرم سرخی خونم را به سیاهی چادرت امانت دادم؛ ما شهید شدیم تا نوامیس ما از توطئه‌های دشمنان در امان باشند؛ ما آگاهانه شهید شدیم تا اسلام زنده بماند و سایر

فراموش هم نکردیم که تفرقه‌افکنی، تضعیف باورها و اعتقادات دینی، تضعیف ارکان نظام ، ترویج بی‌بند‌و‌باری و فساد و سایر از جمله اهدافی است که آمریکا و اسرائیل و همپیمانانشان سعی دارند از طریق نفوذ و ارتباط  با مهره‌های خود در کشور ما به آن برسند.

آنها خیلی خوب فهمیده‌اند که تفکر شهید فهمیده‌ها، چمران‌ها و شهید همت‌ها حاصل و نتیجۀ یک تربیت اسلامی است بنابراین در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیدند که تنها راه‌حل باقی‌مانده برای آنها پدیدۀ نفوذ است.

نفوذ در ارکان نظام، نفوذ در مسئولیتهای حساس کشوری و نفوذ در افکار و اندیشه‌ها تا بتوانند اسلام آمریکایی را بدون جنگ و خونریزی و بدون هزینه‌های هنگفت و با کمک دست‌نشانده‌های خود در یک کشور مسلمان رواج دهند.

متأسفانه تا حدودی هم موفق شدند که حذف درس شهید فهمیده و امضای سند 2030 و زمزمه‌های اجرای پنهانی آن در مهدکودک‌ها نمونه‌ای بارز از نفوذ دشمن است و مسلم دشمن به همین راضی نمی‌شود و در صدد است که  روز به روز دایرۀ نفوذش را گسترده‌تر کند.

حال این من و شما هستیم تا با در نظر گرفتن سوابق و شعارهای کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابی آگاهانه و مبتنی بر بصیرت داشته باشیم.اینکه چگونه انتخاب کنیم؟ در کتاب اصول کافی جلد یک و صفحۀ 68 آمده است که  شخصی از امام صادق (ع) پرسید: بین دو حاکم در تردیدم، چه کنم؟ امام فرمودند: عادل ،صادق، فقیه و با تقواترین را انتخاب کن.

سؤال کرد اگر به تشخیص نرسیدم؟ امام فرمودند: ببین افراد متدین به کدام مایلند؟ و باز پرسید اگر نفهمیدم؟ امام فرمودند: بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند، او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر آنها را خشمگین می‌کند، او را برگزین.

هر انتخابی که برخاسته از شعور و آگاهی و نتیجۀ مشورت با افراد صالح باشد غیرممکن است که به نتیجۀ مطلوب نرسد و خداوند انسان را موجودی مختار و با اراده و اندیشه آفریده است تا بتواند بهترینها را انتخاب و برای هر عمل و کردار خود پاسخگو باشد.

به فرمودۀ مقام معظم رهبری آن کسانی که به وسیله شورای نگهبان صلاحیت آن ها اعلام می شود معنایش این است که این از حداقل صلاحیت مورد  نیاز برخوردار است؛  هنر ملت ایران و مردم شهرها و حوزه های انتخابیه این است که دقت کنند، نگاه کنند، بشناسند اصلح را، بهترین را انتخاب کنند.

و  ایشان در جایی دیگر می‌فرمایند: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به کانون های ثروت و قدرت متصل نباشند. بنابراین با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ضمن حضور حداکثری، انتخابی داشته باشیم که فردای قیامت شرمندۀ اباعبدالله‌الحسین (ع) و مادرشان حضرت زهرا (ص) و شرمندۀ شهداء نباشیم.

شرمندۀ مادران شهدا در همین دنیا نباشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.