ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 21240
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
لغو اکران مستند «فروشنده» در دانشگاه شهید منتظری علیرغم صدور مجوز

لغو اکران مستند «فروشنده» در دانشگاه شهید منتظری علیرغم صدور مجوز

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   امیر حسین ساده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، از لغو اکران مستند فروشنده در دانشکده منتظری مشهد خبر داد و گفت: اکران این مستند قرار بود امروز برگزار شود که مسئولان دانشگاه به طور ناگهانی آن را لغو کردند.    وی افزود: علی رغم اینکه […]

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

امیر حسین ساده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، از لغو اکران مستند فروشنده در دانشکده منتظری مشهد خبر داد و گفت: اکران این مستند قرار بود امروز برگزار شود که مسئولان دانشگاه به طور ناگهانی آن را لغو کردند.

 

 وی افزود: علی رغم اینکه ما مجوز این برنامه را گرفته بودیم و مسئولین دانشکده با اکران آن موافقت کرده بودند؛ اما بعد از صدور مجوز خواستار دیدن این مستند شدند که علی رغم اینکه این مستند را در اختیار آنها قرار دادیم و مجوز قانونی برگزاری برنامه را از آنها گرفتیم؛ اما با لغو این برنامه روبرو شدیم.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده فنی شهید منتظری خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز با برخورد بد مسئولان روبرو شدیم و همچنین شاهد بودیم که پوسترهایی که در سطح دانشکده نصب کرده‌ایم را جمع آوری کردند و تا کنون نیز پیرامون لغو ناگهانی این برنامه پاسخی نداده‌اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.