ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21259
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
کاندیدا باید ولایت مدار، متخصص و مدافع مدافعان حرم باشند/ سیاسی‌کاری ممنوع!

کاندیدا باید ولایت مدار، متخصص و مدافع مدافعان حرم باشند/ سیاسی‌کاری ممنوع!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز؛ انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بهانه ای شد تا نظر رؤسای هیئت های ورزشی استان اصفهان را پیرامون ویژگی های کاندیدای اصلح و همچنین حضور ورزشی ها در گود سیاست را جویا شویم. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز؛ انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بهانه ای شد تا نظر رؤسای هیئت های ورزشی استان اصفهان را پیرامون ویژگی های کاندیدای اصلح و همچنین حضور ورزشی ها در گود سیاست را جویا شویم.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما درباره ویژگی های کاندیدای اصلح و همچنین حضور ورزشی ها در گود سیاست اظهار کرد: به نظر من که اگر یک نفر در شورا باشد که مسائل ورزشی و دغدغه های ورزشکاران را پیگیری کند خوب است اما باید بدانیم که شهر متخصص می خواهد تا در مسائل ساختمان، ترافیک، آب، برق، تراکم و جمعیت برنامه ریزی کند.

مهدی اسدی اذعان کرد: متاسفانه بیشتر ما در انتخابات سیاسی‌کاری می کنیم که چه طیفی سر کار بیاید و اصل کار که حضور متخصصین ولایت مدار در صحنه است را فراموش کرده ایم و متخصصین کمتر خودنمایی می کنند؛ اگر شهر متخصص و مدیر و مدبر نداشته باشد، قطعا دود آن در چشم مردم می رود.

وی در بیان ویژگی کاندیدای اصلح گفت: کاندیدای اصلح باید پاک، سالم و از رانت به دور باشد، خدا را مد نظر قرار دهد و ولایت مدار باشد؛

اسدی به مردم و جامعه ورزشکاران توصیه کرد: به کسانی رأی بدهید که دین دار بوده و عاشق مردم و کارشان و در حوزه خودشان متخصص باشند و در کنار همه این مسائل، جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان در قسمت دیگری از گفتگوی خود با میدان نیوز با طرح این سوال که “از میان کاندیداهای مطرح شده، چه کسانی طرفدار مدافعان حرم و امنیت کشور هستند” افزود: افرادی را می خواهیم که اگر در شهر و کشور اتفاقی افتاد همان مسئول سینه سپر کند و دفاع کند و امنیت جامعه را حفظ کند؛ اگر این افراد را می شناسید به آن ها رأی بدهید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.