ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21317
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۴:۴۴
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتماد به دولت های استکباری اشتباه محض است

اعتماد به دولت های استکباری اشتباه محض است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ سردار اهوازیان، فرمانده قرارگاه نصرت و یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای تبرته گفت: شهدای غواص دست‌بسته در زمان مذاکرات برگشتند و به بعضی‌ها فهماندند که با دست‌بسته جنگیدند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ سردار اهوازیان، فرمانده قرارگاه نصرت و یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای تبرته گفت: شهدای غواص دست‌بسته در زمان مذاکرات برگشتند و به بعضی‌ها فهماندند که با دست‌بسته جنگیدند تا عزت کشور حفظ شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای خطاب به دولتمردان کشور افزود: شماها اگر مذاکراتی انجام دادید به خاطر بُرد موشک‌های شهید تهرانی مقدم‌ها و غنی‌سازی ۲۰ درصد احمدی روشن‌ها و غربت شهدای مدافع حرم است.

اعتماد به دولت های استکباری اشتباه محض است 

سردار اهوازیان اظهار کرد: برخی می‌گویند انقلاب را با گفتمان صادر می‌کنیم حال آنکه عزت امروز کشور مرهون شهدا و ولایت است نه گفتمان؛ حتی دنیا هم از مدافعان حرم درس گرفته است ولی متاسفانه برخی داخلی‌ها متوجه این امر نیستند.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: با مرور تاریخ انقلاب اسلامی می توانیم نتیجه اعتماد به دول استکباری را به خوبی متوجه شویم و امروز با تکیه بر تجربیات سال‌های گذشته باید بپذیریم که اعتماد به دشمن اشتباهی جبران ناپذیر به همراه دارد.

وی با اشاره به این نکته که ذات دشمن هرگز تغییر نمی‌کند و آمریکا و اسرائیل همچنان دشمنان نظام اسلامی هستند اما در مقابل می‌بینیم که استاد دانشگاه ما از روی پرچم آ‌نها می‌پرد، تشریح کرد: برخی در داخل منشور امام حسین(ع) را که می‌فرماید، اگر دین ندارید، آزاده باشید را نفهمیده‌اند.

اهوازیان با اشاره به اینکه عده ای می گویند باید نیروی نظامی را کنار بگذاریم، افزود: زمانی که شماها مشغول تجارت و غارت بودید ما در دفاع از کشور و نظام همت گماردیم و ماه‌ها و سال‌ها چهره‌های فرزندانمان را هم نمی‌دیدیم؛ ولی شماها مشغول تجارت، غارت، رانت و سوءاستفاده و اطلاعات فروشی بودید، ما این موارد را فراموش نکرده‌ایم، آیا ما اضافه و مانع پیشرفت هستیم؟

 نقش شهدای مدافع حرم را کم رنگ جلوه ندهیم

فرمانده قرارگاه نصرت با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم بیان کرد: با دفاع جانانه شهدای مدافع حرم از مردم ستمدیده سوریه حماسه های مردانه خلق شد و اگر حضور ایثارگرای آنها نبود امروز تروریست های داعش مرزهای ما را هم تهدید می‌کردند.

وی با اشاره به آزادی خرمشهر گفت:  وقتی عراقی‌ها وارد خوزستان شدند عده‌ای جوان بصیر مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.

سردار اهوازیان اظهار کرد: هرکس در آن روزها به جبهه آمد، انسان ضعیف و بیکاری نبود بلکه جبهه مکانی بود که بهترین انسان‌های ایران و تحصیلکردگانی که با دل بریدن، از تعلقات دنیایی به آنجا آمده بودند. انسان‌هایی در جبهه می‌جنگیدند که با وجود از دست دادن دست و پاهایشان باز هم مردانه می‌جنگیدند و دست از خدمت برنمی‌داشتند چراکه عشق ولایت و رهبری را در دل و سینه داشتند.

شهدا بهترین شاخص در روشنگری انتخاب اصلح

اهوازیان با اشاره به برگزاری انتخابات، خواستار انتخاب اصلح شد و گفت: باید طوری انتخاب کنیم که فرد خائن و ترسو رأی نیاورد بلکه اشخاص ولایی و عاشورایی و در مسیر ولایت و شهدا سکان دار دولت شود.

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به اینکه در پیچ تاریخی قرار داریم و گذر از آن نیاز به افراد عاشورایی و ولایی دارد، گفت: آنها که آرمان شهدا را نمی‌شناسند راه به جایی نخواهند برد. وضعیت فعلی کشور طوری است که یک رأی هم می‌تواند ما را عاقبت بخیر کند پس در انتخاب افراد باید هوشیار باشیم.

اهوازیان افزود: در انتخابات هر رأی ما یک «اَشهد» است، ما در مقابل رأی که می دهیم مسئول هستیم چراکه «رأی ما مانند دیانت است». پس در انتخابات باید به کسی رأی دهیم که در خط شهدا و مسیر ولایت فقیه باشد و اگر کاندیدایی از مسیر انقلاب خارج شود، شهدا به خوبی این روشنگری‌ها را به مردم نشان می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید به فردی رأی دهیم که شهدا ما را در دنیای آخرت دعا کنند. به فردی رأی ندهیم که ضدولایت فقیه باشد و امام زمان(عج) را ناراحت کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.