ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21362
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۲۵
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :
بیکاری برخی دانشمندان هسته‌ای از دستاوردهای مذاکرات ژنو است

بیکاری برخی دانشمندان هسته‌ای از دستاوردهای مذاکرات ژنو است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رحیم احمدی روشن در اجتماع بزرگ مدافعان انقلاب اسلامی در تکیه انصارالحسین بافق با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: روز ۲۹ اردیبهشت ماه باید فردی بصیر و نیرویی شایسته را انتخاب کنید و آگاه باشید چه کسی را انتخاب می‌کنید زیرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رحیم احمدی روشن در اجتماع بزرگ مدافعان انقلاب اسلامی در تکیه انصارالحسین بافق با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: روز ۲۹ اردیبهشت ماه باید فردی بصیر و نیرویی شایسته را انتخاب کنید و آگاه باشید چه کسی را انتخاب می‌کنید زیرا این ایام فرصتی برای حضور ما است تا به موقع عمل کرده و سرنوشت خوبی برای کشور رقم بزنیم.

وی از مردم خواست پای صندوق رای حضور پیدا کرده و وظیفه خود را انجام دهند و بر اساس واقعیت، آگاهی و شناخت رای دهند، چرا که در غیر این صورت افراد ناشایست بر ما مسلط خواهند شد.

احمدی روشن با بیان اینکه این گردهمایی در راستای حمایت از ابراهیم رئیسی، به عنوان نیرویی انقلابی و کارآمد برگزار شده است، افزود: از سال ۱۳۶۰ با او آشنایی و رابطه دارم و صفات بسیار عالی در او وجود دارد.

پدر شهید احمدی روشن از انصراف قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی قدردانی کرد و بیان داشت: او نشان داد که یک انقلابی مومن است و به موقع وارد شد، تشخیص داد و عمل کرد.

احمدی روشن با اشاره به اینکه دو طیف از کسانی که بر ‌ملت ایران مسلط شده اند را باید با هم بسنجیم و آنها را بشناسیم تا بتوانیم دوست و دشمن را از هم تشخیص دهیم، تصریح کرد: عده ای انقلابی، پرشور و پرتحرک هستند و عده ای ضعیف و کم تحرک هستند که هر دو طیف را مشاهده کرده ایم.

پدر شهید دانشمند هسته ای بیان داشت: اگر مروری بر گذشته داشته باشیم، برای ما روشن‌تر می شود که کدام طیف خدمت به مردم کرده‌اند و کدام طیف نخواستند خدمت کنند . گذشته برای ما یک تجربه بزرگ است و این تجربه را باید به کار ببندیم و به سخنان رهبر ی گوش فرا دهیم.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به تشریح هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: هنگام شروع جنگ تحمیلی مجاهدین راه خدا در هر وضعیتی که بودند وظیفه خود دانستند در جبهه های جنگ حضور پیدا کنند.

احمدی روشن افزود: به عنوان مثال شهید حسین فهمیده، نوجوان ۱۳ ساله به عنوان یک نیروی بصیر و ولایتمدار حماسه بزرگی آفرید و تمام این نیروهای نوجوان و ارزنده باعث شدند تا پس از هشت سال تحمل سختی و کمبود امکانات، جنگ پایان یابد.

پدر شهید احمدی روشن بیان کرد: پس از اینکه جنگ تمام شد وارد مرحله ای دیگر شدیم که قرار بود سرزمین خود را بسازیم و ثابت کنیم که در واقعیت یک کشور قدرتمند هستیم و کشورهای جهانی مجبور شدند ما را به عنوان کشور هسته ای و قدرتمند بشناسند و از تحمیل کردن تحریم ها ناامید شوند زیرا بزرگترین علم در دنیا، علم هسته ای است.

احمدی روشن بیان داشت: باید واقع بین باشید، پس از چهار سال کار به جایی رسید که رهبر جامعه برای حفاظت از مردم چاره ای جز موافقت با مذاکرات نداشتند و عده ای بدون تفکر رفتند و مذاکره کردند و قراردادی که بزرگترین ضربه را به ما وارد کرد، بر ما تحمیل کردند.

پدر شهید هسته ای گفت: پس از اینکه این قرارداد ننگین را نوشتند حدود چندین نفر از دانشمندان هسته ای را برکنار کردند و اکثر دستگاه های سانتریفوژ را برای جلب رضایت دشمنان به آنها بخشیدند و طوری از مدار خارج کردند که در صورت نیاز دسترسی به آنها غیرممکن باشد، اینها بخشی از کارهای انجام شده در پی این قرارداد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.