ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21364
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 522 بازدید
  • ارسال توسط :
شهر خودآرا نمی خواهد/ کاندیداها خوراک زباله دان نشوند

شهر خودآرا نمی خواهد/ کاندیداها خوراک زباله دان نشوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ زهرا منتظرالمهدی/ اینجا ایران است به وقت آزادی، مردمی که خون ها دادند تا انقلاب به ثمر نشست و شهدا در راس این آزادی هستند. شهدایی که اگر نبودند وای بر ما بود و بر نسلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ زهرا منتظرالمهدی/ اینجا ایران است به وقت آزادی، مردمی که خون ها دادند تا انقلاب به ثمر نشست و شهدا در راس این آزادی هستند. شهدایی که اگر نبودند وای بر ما بود و بر نسلی که حالا روی خون شهدا پا نهادند.

بنرهای تبلیغاتی زنان کاندیدای شوراهای اسلامی شهر در سراسر کشور نمادی از تجلی بی حیایی و بی عفتی شده است. کاندیداهایی که توجه به نام شورای اسلامی شهر را از یاد برده است و با وقیح ترین چهره، بنرهای بزرگی بر سر چهارراه ها نصب کرده اسند چه حرفی برای گفتن دارند؟

آیا این معدود افراد به صرف این همه جذابیت کذایی و خودآرایی می توانند مردمی آگاه و بصیر را به سوی خود بکشانند که آهای مردم به ما رای بدهید.

این روزها اصفهان شهر شهیدان نیز مملو از بنرهای رنگارنگ زنان جوانی شده است که بزک کرده اند و چهره خود را برای کاندیداتوری شهر به نمایش گذاشته اند. شرم باد بر مسئولانی که مهر تایید بر کاندیداتوری زنانی زده اند که جز رنگ و لعاب چیز دیگری نیستند.

شرم باد بر مسئولانی که اولا این افراد بی حجب و حیا را تایید صلاحیت کردند و دوما اجازه داده اند تا بنرهای کوچک و بزرگ زنان شهر شهیدان با این وقاحت بر سر چهارراه ها نصب شود.

زنانی که گویا از سالن های آرایش آمده اند و گویا شورای اسلامی شهر را با آرایشگاه و محل خودنمایی اشتباه گرفته اند. اینگونه زنان خود را به حراج گذاشته اند تا ملتی به چشم و ابرو و لب و بینی رای دهند.

کجا رفته غیرت مردانی که زنان خود را برهنه صورت در ملاء عام به تصویر کشانده اند برای این که چند رای ناقابل بیاورند و تب کرسی نشینی شورا را فرو کشند.

ننگ باد بر زنانی که چهره آراستند تا چهره اسلام را خدشه دار کنند. مگر می شود با خودآرایی زمام یک ملت را به دست گرفت؟ مگر می شود با رنگ و لعاب چهره ساخت و ملتی را به فساد کشاند.

یادمان نرفته است زمان پهلوی را که زمامداران امور به زن به دیده حقارت می نگریستند و از او لودگی و لوندی می خواستند. انقلاب شد که منقلب شویم از این همه بی حیایی و بی عفتی اما انگار گوشمان کر شده و چشممان نابینا.

ننگ بر ما اگر بخواهیم مانند گذشته عمل کنیم و خون هزاران شهیدی را که برای دفاع از ارزش ها ریخته شده است پایمال کنیم.

حالا کوچه ها و خیابان ها و چهارراه هایمان شده است بنر، بنر و بنر. بنرهایی که ریشه حیا را زدوده و عفت و حجب در آن دیده نمی شود.

زنان کرد و بلوچ و لر و فارس هر کدام چهره آراسته اند تا چهره شورای اسلامی را خدشه دار کنند. شهر آرایشگر نمی خواهد. شهر شعور می خواهد، شرافت می خواهد، تخصص می خواهد و تعهد.

آقای مسئولی که اجازه داده ای این تصاویر در کوی و برزن بر سر چراغ های برق و دیوارها و داربست ها و در کنار گذرگاه های فرهنگی شهر شهیدان مانند پل ها و بناهای تاریخی خودنمایی کند. در کدام لایحه و قانون آمده است که زنان خود را اینگونه بیارایند و به عنوان کاندیداهای شورای اسلامی شهر بر سر خیابان ها خودنمایی کنند.

روز شنبه 23 اردیبهشت ماه که دکتر جمیله علم الهدی به اصفهان سفر کردند پس از دیدن این تصاویر گفتند این ها کاندیداهای شورای اسلامی شهر اصفهان هستند، چه بسا که برخی از زنان چادری هم با آرایشی غلیظ بنری شده بودند بر سر چهارراهها. ما سر در گریبان فرو بردیم و حرفی برای گفتن نداشتیم.

این روزها برخی از زنان یادشان رفته است که زنT ریحانه آفرینش است که اگر مذبله شود دیگر خوراک زباله دان ها خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.