ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21373
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۴۳
  • 352 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش رسمی علت مسمومیت دانشجویان شیراز هنوز اعلام نشده است

گزارش رسمی علت مسمومیت دانشجویان شیراز هنوز اعلام نشده است

ابوالحسن ریاضی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسمومیت اخیر دانشجویان دو دانشگاه و برنامه هایی که در راستای حفظ و ارتقاء سلامت دانشجویان انجام گرفته، گفت: موضوع مسمومیت دانشجویان جزء مشکلاتی است که با توجه به شرایط گاهی در آشپزخانه ها ایجاد می شود. وی افزود: با توجه به کثرت پختی که […]

ابوالحسن ریاضی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسمومیت اخیر دانشجویان دو دانشگاه و برنامه هایی که در راستای حفظ و ارتقاء سلامت دانشجویان انجام گرفته، گفت: موضوع مسمومیت دانشجویان جزء مشکلاتی است که با توجه به شرایط گاهی در آشپزخانه ها ایجاد می شود.

وی افزود: با توجه به کثرت پختی که در آشپزخانه های دانشگاه ها صورت می گیرد، متاسفانه با تمام مراقبت‌هایی که انجام می شود، برخی مواقع این اتفاق رخ می دهد.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: برهمین اساس دستورالعمل مشخصی برای سلف سرویس‌ها وجود دارد، نظارت های مسمتری صورت می گیرد و کارشناسان بهداشت بر فرایند طبخ و توزیع غذاها نظارت می‌کنند تا مسایل بهداشتی رعایت شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کثرت دانشگاه‌ها و میزان غذایی که سرو می شود گاهی این اتفاق رخ می‌دهد، بعد از مسمومیت دانشجویان دانشکده فنی شهید باهنرشیراز و یزد دوباره به تمام معاونان دانشجویی از طریق دبیران مناطق اعلام کردیم تا دقت و نظارت بیشتری داشته باشند.

ریاضی تصریح کرد: از معاونان دانشجویی درخواست کرده ایم، دوباره از سلف ها بازدید شود تا اگر نیازمند تغییرات جدی مانند تغییر سیستم آشپزخانه از سنتی به صنعتی در طبخ غذا هستند و یا اینکه نیاز به تعمیرات و بهسازی محیط دارند، از فرصت تابستان برای رفع این نواقص استفاده کنیم.

وی درباره گزارش علت مسمومیت دانشجویان دانشکده فنی شهید باهنر شیراز نیز گفت: هنوز گزارش رسمی اعلام نشده است.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.