ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21386
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۱۱
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
مجتمع مسکونی ثامن الائمه فردوسیه کمترین امکانات ایمنی را ندارد

مجتمع مسکونی ثامن الائمه فردوسیه کمترین امکانات ایمنی را ندارد

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری فردوسیه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شهادت، شهید «داوود نجاتی» ، آتش نشان شهید فردوسیه در آتش سوزی واحد مسکونی ثامن الائمه(ع) فردوسیه شهریار، اظهار داشت: متاسفانه سازنده این مجتمع پله فرار، سیستم هشدار و یا اطفاء حریق در این واحدها تعبیه نکرده است. یوسف زارعی افزود: حتی […]

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری فردوسیه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شهادت، شهید «داوود نجاتی» ، آتش نشان شهید فردوسیه در آتش سوزی واحد مسکونی ثامن الائمه(ع) فردوسیه شهریار، اظهار داشت: متاسفانه سازنده این مجتمع پله فرار، سیستم هشدار و یا اطفاء حریق در این واحدها تعبیه نکرده است.

یوسف زارعی افزود: حتی راه پله های این مجتمع آن قدر تنگ هستند که راه فرار خوبی برای ساکنین نیستند و همین امر کار را برای آتش نشانان بسیار سخت کرده بود که متاسفانه سبب وقوع حادثه دلخراش شهادت شهید داوود نجاتی شد.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، در این مجتمع، در مساحتی بسیار کم، ۱۷۰۰ واحد مسکونی ساخته شده که بیش از ۳۰ بلوک و در هر بلوک شش طبقه و ۲۴ واحد وجود دارد.

متاسفانه کمبودهای این مجتمع بزرگ در زمان اعطاء پایان کار، دیده نشده است.

اکنون بیش از پنج هزار شهروند در این مجتمع زندگی می کنند.

بر اساس این گزارش، شهید داوود نجاتی در اثر آتش سوزی ساختمان مسکن مهر ثامن الائمه(ع) شهر فردوسیه شهریار در غروب یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ برای نجات جان یک کودک ۸ الی ۹ ساله فداکاری کرده و در این راه به شهادت رسید.

پیکر این شهید آتش‌نشان ساعت ۱۰ صبح امروز از مقابل ایستگاه ۱۰۱ آتش نشانی فردوسیه تشییع می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.