ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21402
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۲۳
  • 411 بازدید
  • ارسال توسط :
عاملان شهادت مأموران نیروی انتظامی خوزستان راحت نمی مانند

عاملان شهادت مأموران نیروی انتظامی خوزستان راحت نمی مانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین کریم رجبی در مراسم تشییع دو شهید نیروی انتظامی خوزستان در محل فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: شهادت دو تن از مأموران نیروی انتظامی را به همه مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت می گویم. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین کریم رجبی در مراسم تشییع دو شهید نیروی انتظامی خوزستان در محل فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: شهادت دو تن از مأموران نیروی انتظامی را به همه مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت می گویم.

وی افزود: دو نفر از همکاران ما که وظیفه تأمین امنیت و آسایش مردم را برعهده داشتند در حادثه که به یکی از کلانتری های اهواز حمله شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: دشمنان بدانند چه در خارج از مرز و چه در خود مرزها ما برای نظام اسلامی، آرمان های انقلاب، ارزش های امام شهیدان و در راه ولایت و رهبر عزیز فرماندهی کل قوا اجازه نمی دهیم خدشه ای به امنیت مردم وارد شود.

رجبی ادامه داد: این دو شهید زمانی جان خود را فدا کردند و خون های مطهرشان در یکی از کلانتری های اهواز جاری شد تا مردم آرامش داشته باشند؛ آنها در واقع همان وقتی که مردم در استراحت و زندگی بودند جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد: چند وقت قبل نیز یکی دیگر از مأموران نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جان خود را فدا کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در پایان با اشاره به اینکه درود می فرستیم به چنین اولیایی که این فرزندان را تربیت کردند، خطاب به اولیای شهدا گفت: بدانید که فرزندان شما در نیروی انتظامی و همکاران این دو شهید راه آنها را ادامه می دهند و قطعا اجازه نمی دهند که کسانی که این رفتار ناجوانمردانه را داشتند، راحت باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار برنا، استوار دوم عزیزالله بهمنی و ستوان دوم علی بخش حسنوند بامداد دوشنبه در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.