ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21458
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :

قالیباف دستوری آمد و دستوری رفت

قدرت الله علیخانی  در گفت وگو با جمهوریت درباره انصراف قالیباف به نفع رییسی از دور رقابت های انتخابات گفت: آقای قالیباف به شدت بعد از مناظره سوم احساس کرد که ریزش رای دارد به خصوص گفته می شود در نظرسنجی دیروز تهران قالیباف تنها 6 درصد رای داشت. نماینده ادورا مجلس در ادامه این […]

قدرت الله علیخانی  در گفت وگو با جمهوریت درباره انصراف قالیباف به نفع رییسی از دور رقابت های انتخابات گفت: آقای قالیباف به شدت بعد از مناظره سوم احساس کرد که ریزش رای دارد به خصوص گفته می شود در نظرسنجی دیروز تهران قالیباف تنها 6 درصد رای داشت.

نماینده ادورا مجلس در ادامه این مطلب افزود: نگرانی قالیباف از شدت ریزش رای سبب شد شمع ریخته را نذر امامزاده کند و منتی نیز بر سر رییسی در صورت پیروزی دشته باشد ، حتی اگر رییسی نیز پیروز نشود با کنار رفتن قالیباف دیگر نمی توانند وی را مقصر شکست اصولگرایان بدانند.

وی در خصوص وضعیت سبد رای قالیباف بعد از انصراف وی نیز تصریح کرد: حداکثر 20 درصد رای قالیباف به سبد رای رییسی می رود چرا که سبد رای قالیباف رای اعتقادی و ایدئولوژیک نیست که کل آن به سبد رای رییسی ریخته شود.

علیخانی تاکید کرد: رای قالیباف رای های رفاقتی و همکاری است و رای اعتقادی نیست در حالی که از نظر تفکری، رای رییسی – فارغ از این که این جریان را قبول داشته باشیم یا نه تا حدودی اعتقادی و ایدئولوژیک است – شامل رای دوستان سعید جلیلی و جبهه پایداری است.

قالیباف دستوری آمد و دستوری رفت

وی ادامه داد: گفته می شود قالیباف در رشت مشغول سخنرانی بوده و قصد رفتن به استان بعدی را داشته است و گویا به وی خبر داده اند که به تهران برگرد و در این مورد می توان به این صورت تحلیل کرد که قالیباف دستوری آمد و دستوری رفت.

علیخانی همچنین تصریح کرد: ای کاش آقای قالیباف در عرصه می ماند و به طور مشخص از میزان رای خود مطلع می شد.

میرسلیم در دور رقابت ها بماند تا میزان رای موتلفه مشخص شود

وی ادامه داد: در مورد آقای میرسلیم هم همین نظر را دارم، ای کاش تا انتها در عرصه بماند تا پایگاه رای موتلفه نیز مشخص شود زیرا برخی در موتلفه تصور می کنند نصف کشور با آن ها است.

علیخانی در مورد وضعیت میرسلیم خاطر نشان کرد: میرسلیم در مناظره اول خوب عمل کرد اما در مناظره سوم تند عمل کرد و  به شیوه ای عمل کرد که انتظار نمی رفت.

جهانگیری هرگز در مناظرات و تبلیغات از خانواده شهید خود و همسرش صحبتی نکرد

نماینده ادوار مجلس همچنین در مورد جهانگیری گفت: اسحاق جهانگیری نشان داد به حسن روحانی وفادار است و به حق بزرگواری شخصیت وی در این دوره از انتخابات برای همگان اثبات شد.

وی ادامه داد: جهانگیری برادر دو شهید است ، همسر وی نیز خواهر دو شهید است اما هرگز اشاره ای به این موضوع که خانواده شهید است نکرد که این هم از بزرگواری او است.

علیخانی با بیان اینکه کسانی که برای حضور جهانگیری اصرار داشتند تیزهوشی کردند گفت: جریان اصلاحات نشان داد چنین شخصیت هایی در درون خود دارند یعنی یک رییس جمهور مستقر برای این دوره و دوره بعدی دارند و برای دوره بعد از آن نیز رییس جمهوری آماده دارند.

وی تصریح کرد: جهانگیری در مباحث اقتصادی و اداره کشور و نگه داشتن حرمت افراد بسیار خوب عمل کرد و با روحانی نیز اعتقادی کار کرده است و برای وی پست و مقام و جایگاه مهم نیست و اگر مسئولیتی هم نداشته باشد باز در ردیف شخصیت های طراز اول نظام است.

علیخانی با اشاره به مناظرات ریاست جمهوری گفت: جهانگیری در مناظرات تاکید کرد که هرگز نگفته و نمی گوید که دروغ گفته می شود اما رقیب، او و روحانی را به دروغ گویی متهم کرد.

انتقاد از تخریب سازماندهی شده و تشکیلاتی در روستاها علیه روحانی و جهانگیری

وی با اشاره به استقبال مردمی از جهانگیری در سفر وی به یاسوج تاکید کرد: اگر بنده  از روحانی دفاع کردم  و این دفاع ادامه دارد به خاطر مصالح و منافع کشور است و متاسفم از تخریب هایی که در روستاها علیه روحانی می شود که متاسفانه بسیاری از این اقدامات در روستاها از جانب برخی از هم لباس های بنده صورت می گیرد.

وی با اشاره به پخش تراکت هایی علیه روحانی و جهانگیری خاطر نشان کرد: شب نامه هایی را با محورهای مختلف همانند توافق 2030 یونسکو پخش کرده و اذهان مردم به خصوص روستاییان را مشوش می کنند و من احساس می کنم این اقدامات سازماندهی شده و تشکیلاتی است.

علیخانی در این باره تاکید کرد: این دست از رفتارها همان گونه که در مورد مرحوم آیت الله
هاشمی بی اثر بود باز هم تاثیری نخواهد داشت و تنها ما خود را به معصیت آلوده می کنیم.

قدرت الله علیخانی همچنین خاطر نشان کرد: پیش بینی اینجانب و ارزیابی از شرایط موجود کشور با توجه به این که در میان اقشار مردم حضور دارم این است که در دور اول روحانی با رایی بسیار قابل توجه انتخاب خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.