ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21463
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش حامیان حجت الاسلام رئیسی در اهواز برگزار شد

همایش حامیان حجت الاسلام رئیسی در اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا در این همایش جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم ، طلاب حوزه علمیه و برخی قشرهای مختلف مردم حضور داشتند. حجت الاسلام احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در این همایش گفت: ما بر اساس شاخصه هایی که شهدا و امام راحل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا در این همایش جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم ، طلاب حوزه علمیه و برخی قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
حجت الاسلام احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در این همایش گفت: ما بر اساس شاخصه هایی که شهدا و امام راحل برای انتخاب نامزدهای اصلح ترسیم کرده به آقای رئیسی رای می دهیم حتی اگر این نامزد موفق به پیروزی در انتخابات نشود.
وی در عین حال افزود: هر کس که رئیس جمهوری شود باید آرمانهای انقلاب اسلامی را دنبال کند زیرا انقلاب اسلامی به حرکت پرشتاب خود با قوت ادامه می دهد.
حاجتی در ادامه با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و به کسی رای ندهیم که خواسته یا ناخواسته به تضعیف خون شهدا منجر شود.
وی با طرح این پرسش که چرا دوباره باید به رئیس جمهوری رای بدهیم که در این چهار سال هیچ کار قابل توجهی نکرده بیان کرد:در دولت آقای روحانی مسکن مهر تعطیل شد و بیکاری ارمغانی است که گریبانگیر این کشور شده است.
وی با بیان اینکه این دولت با تعطیلی صنعت مسکن سازی ، هزاران شغل را که می توانست در این بخش فراهم کند از دست داد گفت:ادامه این وضعیت به صلاح کشور نیست و باید با رای خود تغییرات را در کشور رقم بزنیم.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنانش با حمایت صریح از حجت الاسلام رئیسی و تقدیر از قالیباف که با حمایت خود از رئیسی راه را برای پیروزی دولت کار و کرامت فراهم کرده است ابراز امیدواری کرد؛ با تمرکز آرا و روشنگری مردم به انتخاب نامزد اصلح که ازدیدگاه ما همان آقای رئیسی است به پیروزی منجر شود.
وی گفت: هر یک از شما که در این همایش بزرگ شرکت کرده اید باید 400نفر را با خود همراه و توجیه کنید که به کسی رای بدهد که یاور رهبر ولی امر مسلمین و عزت ایران اسلامی باشد.
سخنران این همایش که بارها باشعار دادن حاضران سخنانش قطع می شد بیان کرد: امریکایی ها عقب نشینی ما را نخواهند دید و به لطف الهی همه موانع پیروزی نهایی را با آگاهی مردم برطرف می کنیم.
حاجتی در پایان سخنانش با دعوت عموم مردم برای شرکت در انتخابات 29اردیبهشت(جمعه آینده) از همگان خواست با نیت الهی در انتخابات شرکت کنند.
پایان بخش این همایش اهدا لوح تقدیر به تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم بود.
6065/6125
خبرنگار:محمدرضا بنوره **تنظیم:سیدبهادر حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.