ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21475
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
  • 476 بازدید
  • ارسال توسط :
حیدرالعبادی: تروریست ها خود را تسلیم کنند؛ به صورت عادلانه محاکمه خواهند شد

حیدرالعبادی: تروریست ها خود را تسلیم کنند؛ به صورت عادلانه محاکمه خواهند شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، حیدر العبادی با بیان اینکه جنگ موصل باید با سرعت موردنظر ادامه یابد، گفت: آزادسازی استان نینوا زمینه را برای آزادسازی شهرستان الحویجه واقع در استان کرکوک فراهم خواهد کرد.وی همچنین گفت: اختلافات سیاسی به دشمن برای انجام عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، حیدر العبادی با بیان اینکه جنگ موصل باید با سرعت موردنظر ادامه یابد، گفت: آزادسازی استان نینوا زمینه را برای آزادسازی شهرستان الحویجه واقع در استان کرکوک فراهم خواهد کرد.
وی همچنین گفت: اختلافات سیاسی به دشمن برای انجام عملیات تروریستی از طریق اشاعه هرج ومرج و بی ثباتی کمک می کند.
پیش تر ‘یحیی رسول’ سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی درخصوص عملیات آزادسازی موصل گفته بود که بر اساس آخرین آمار 16 هزار و 467 تروریست کشته شدند و بخش شرقی موصل به طور کامل آزاد شده و زندگی اهالی این منطقه به حالت طبیعی خود بازگشته است.
وی افزود: 90 درصد از بخش غربی موصل نیز آزاد شده است.
عملیات آزادسازی بخش غربی موصل توسط نیروهای عراقی در اول اسفندماه سال گذشته (19 فوریه 2017) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بخش شرقی آن در عملیاتی که به فرمان حیدرالعبادی نخست وزیر و فرمانده کل قوای عراق از 26 مهرماه سال جاری آغاز شد، از وجود داعش پاکسازی شد.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: ابوالفضل بابایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.