ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21478
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
  • 194 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی ترامپ: با روسیه منافع مشترکی داریم

سخنگوی ترامپ: با روسیه منافع مشترکی داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، موضوع روابط آمریکا و روسیه که از اوائل انتخابات آمریکا و بدلیل شایعات مربوط به تبانی ترامپ با مقامات کرملین به منظور پیروزی دراین انتخابات همواره بحث داغ محافل رسانه ای و غیر رسانه ای بوده بار دیگر به خصوص پس از دیدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، موضوع روابط آمریکا و روسیه که از اوائل انتخابات آمریکا و بدلیل شایعات مربوط به تبانی ترامپ با مقامات کرملین به منظور پیروزی دراین انتخابات همواره بحث داغ محافل رسانه ای و غیر رسانه ای بوده بار دیگر به خصوص پس از دیدار ترامپ با وزیرخارجه روسیه و سفیر این کشور بر سر زبان ها افتاده است.
نشریه واشنگتن پست در پی این دیدار فاش کرد که وی طی این دیدار اطلاعات محرمانه ای را با مقامات روسی در میان گذاشته است و با افشای این خبر در محافل سیاسی آمریکا گفته شدکه در صورت صحت این خبر رییس جمهور آمریکا امنیت ملی این کشور راه به خطر انداخته است.
به همین دلیل بسیاری از سیاستمداران آمریکایی از جمله قانونگذاران جمهوریخواه این کشور نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و به انتقاد از ترامپ پرداختند.
در کنفرانس خبری روز سه شنبه کاخ سفید که بدون حضور فیلمبرداران و به صورت صوتی برگزار شد خبرنگاران با اشاره به سخنان سناتور لیندزی گرام که در انتقاد از این اقدام ترامپ گفته بود روسیه شریک قابل اعتمادی برای آمریکا بحساب نمی آید از سخنگوی رییس جمهور آمریکا پرسیدند که آیا ترامپ نظرگرام را تایید می کند.
اسپایسر بدون دادن پاسخ صریح به این سوال فقط گفت که سیاست های خارجی ترامپ مبتنی براصل منافع مشترک با کشور های دیگر است و به همین دلیل است که برای او زمانی که منافع مشترکی میان کشورش با هر کشوری وجود داشته باشد از این فرصت استفاده می کند.
اسپایسر اضافه کرد که از این دیدگاه آمریکا از نظر ترامپ در زمینه هایی مثل مبارزه با داعش و نظیر آن با روسیه منافع مشترکی داردکه باید از آن به نفع امنیت و منافع ملی کشورش استفاده کند و اختیار و تصمیم به برقراری و یا قطع روابط آمریکا با سایر کشور ها از جمله روسیه به عهده ترامپ است.
شبک**اروپام-4-541**1708**انتشار : علیرضا ارشادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.