ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21532
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
  • 218 بازدید
  • ارسال توسط :
بهره برداری از سه مدرسه خیری در زاهدان/ احداث دو مرکز آموزشی به همت فرزند شهید عبداللهی در دلگان

بهره برداری از سه مدرسه خیری در زاهدان/ احداث دو مرکز آموزشی به همت فرزند شهید عبداللهی در دلگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: فرزند شهید عبداللهی از خیرین بومی استان، در ادامه راه ایثار و از خود گذشتگی پدر، با حضور در دفتر معاونت مشارکت های مردمی این اداره کل تفاهم نامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: فرزند شهید عبداللهی از خیرین بومی استان، در ادامه راه ایثار و از خود گذشتگی پدر، با حضور در دفتر معاونت مشارکت های مردمی این اداره کل تفاهم نامه احداث دو باب مدرسه 6 کلاسه را در شهرستان دلگان امضا کرد.

وی ادامه داد: این دو واحد آموزشی هر یک با زیر بنای آموزشی 311 متر مربع و در دو مقطع دبستان و متوسطه در روستای کلان ظهور شهرستان دلگان احداث خواهند شد و خیر گرامی"عباس عبداللهی " با اهدای مبلغ 3 میلیارد ریال به یاد پدر شهیدش در این امر خیر مشارکت کرده است.

وی با اشاره به مدارس افتتاح شده در سه روز اخیر گفت: مدرسه خیری امید3 در روستای کمال آباد نصرت آباد یکی از این مدارس می باشد که طی روزهای اخیر به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تصریح کرد: این واحد آموزشی یک کلاسه با زیر بنای آموزشی 53 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال با مشارکت گروه خیری فارغ التحصیلان دانشگاه سیستان و بلوچستان احداث و به دانش آموزان روستای کمال آباد که در فضایی غیر استاندارد تحصیل می کردند ،هدیه شد.

راشکی با اشاره به بهره برداری از مدرسه 6کلاسه خیری شهرک کهک زهک، گفت: مدرسه دخترانه رضویه1 با شش کلاس درس و زیر بنای آموزشی 311 متر مربع هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال در برداشته که با مشارکت گروه جهادی آل یاسین و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این 5روز اخیر، مدرسه یک کلاسه خیری سهراب سپهری در روستای عشایری عباس آباد نصرت آباد با حضور اعضای موسسه خیریه مهرگیتی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان بیان کرد: این واحد آموزشی یک کلاسه با زیر بنای آموزشی 53 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 850 میلیون ریال با مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی و همکاری اولیای دانش آموزان مدرسه سهراب سپهری واقع در منطقه دو تهران، احداث و 20 دانش آموز روستای عشایری عباس آباد که پیش از این در فضایی غیر استاندارد تحصیل می کردند را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با اشاره به نیاز حضور و فعالیت خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نیاز ساخت فضاهای آموزشی، تشنه حضور و فعالیت خیرین مدرسه ساز است و این اداره کل نیز آمادگی همکاری با همه علاقمندان به فعالیت در این عرصه را دارا را دارا می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.