ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21534
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور پرشور درانتخابات تضمین کننده اقتدار نظام/رسالت دانشگاه آموزش و روشنگری است

حضور پرشور درانتخابات تضمین کننده اقتدار نظام/رسالت دانشگاه آموزش و روشنگری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، مراسم گرامیداشت مقام استاد با حضور امام جمعه، اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  نیکشهر در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد. حجت الاسلام علی رئوفی نژاد در این مراسم با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، مراسم گرامیداشت مقام استاد با حضور امام جمعه، اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  نیکشهر در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام علی رئوفی نژاد در این مراسم با اشاره به جایگاه والای شهید مطهری و اقدامات مثبت ایشان در راستای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهید مطهری را میتوان یکی از دانشمند و فیلسوف بزرگ عصر حاضر دانست که آثارش تأثیر بسزایی روی جوانان و دانشجویان کشور داشته و خواهد داشت و باید گفت که آثار این شهید بزرگوار برای همه دوران ها کاربرد دارد.

امام جمعه نیک‌شهر افزود: شهید مطهری استاد و معلمی بی نظیر بود که عمر خود را صرف تعلیم و تعلم جامعه کرد و آثار اندیشه‌های خود را برای نسل بعد هم به جا گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، آن را به عنوان تضمین کننده اقتدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: در همه‌ دنیا، انتخابات پرشور، مظهر زنده بودن و حضور با اراده و عزم راسخ یک ملت در همه عرصه های سیاسی و ارزشی است.

رئوفی نژاد با دعوت از آحاد ملت ایران بویژه جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت، یادآور شد: یکی از برکات حضور مردم در انتخابات این است که دشمنان نظارگر ما بوده و این حضور و پشتیبانی از نظام و انقلاب را به چشم می بینند و خواهند فهمید که هیچ گاه نمی توانند با این مردم و انقلاب معارضه کرد.

 

رسالت سنگینی توسعه فرهنگی و آموزشی بر روی دوش دانشگاه‌هاست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و اشاره به جایگاه والای معلمان و استادان، بیان کرد: استادان دانشگاه مهمترین منبع برای پرورش نیروی انسانی کارآمد در جامعه هستند و باید از این منبع به درستی و در راه صحیح استفاده کنند.

موسی رئیسی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی آن است، افزود: دولت ها باید به این نکته توجه داشته باشند که این معلمان و استادان هستند که تامین آرامش و نیاز‌های آنان می‌تواند در ایجاد نسلی متعهد و مقید به کار و تلاش را به کشور اهدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه توسعه صرفا از طریق آموزش ممکن است و این میسر نیست مگر با نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده و در این راستا رسالت سنگینی بر روی دوش دانشگاه‌هاست و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه بسیار موفق و مثبت عمل کرده است.

رئیسی با تاکید بر اینکه وجود دانشگاه در هر شهرستان در دیدگاه و طرز تفکر افراد جامعه تاثیر دارد، تصریح کرد: استادان می‌توانند در روشنگری و دعوت از آحاد جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات نقش بسزایی داشته باشند.

وی در پایان حضور گسترده مردم در انتخابات را امری مهم و ضروری دانست و گفت: این حضور گسترده مردم در انتخابات است که دشمنان ملت و انقلاب اسلامی را مایوس خواهد کرد و امروزه وظیفه استادان و دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه روشنگری، تشویق و ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.